Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi autottoman ihmisen on niin vaikeaa kulkea BUSSILLA? Miksi hänet pitää aina hakea?

Vierailija
29.12.2010 |

Tuttavapiirissä on parikin tällaista tapausta. Toinen on sinkkunainen, toinen kahden lapsen yh. Kumpikaan ei liikahda minnekään, ellei joku hae autolla. Esim. kylään he eivät voi mitenkään tulla bussilla. Vaihtoehtoina on siis hakeminen tai kyläreissun jääminen väliin.

Eikö tämä jo lähentele ihmisten hyväksikäyttöä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni korvaus noista matkoista ei varmasti talouttasi riko, mutta ystäväsi ei koe itseään ihan hyväksikäytetyksikään. Vaikka olisikin ohikulkumatkalla, niin siitä huolimatta, sinä säästät bussimatkan hinnan ja saat vaivattoman kyydin.

olen kyllä härskisti käyttänyt hyväkseni autollista kaveriani, jos olemme menossa vaikkapa ravintolaan ja minun kotini on kuitenkin matkan varrella kaverin näkövinkkelistä katsoen. Samoin muuallekin, jos menemme yhdessä, leffaan tai yhteisille tuttaville kylään. Yksin kun menen, en kaverilleni soittele ja pummi kyytejä vaan menen omin avuin.

En siis ole mitään maksanutkaan, koskaan. Hölmöä että sovittais treffit vaikka leffateatteriin ja mä sitten hengaan bussipysäkillä ja kaveri suhaa autolla ohi ja nähdään sitten vasta teatterissa, vai mitä? Olen kyllä kieltäytynytkin kyydistä - ei siitä kauaakaan ole kun kyseli että olenko siinä pysäkillä samaan aikaan kun hän menee töihin (sillä viikolla sattui työvuorot yhteen) ja huijasin että olen vasta 10 min myöhemmin ja sitten aamulla pelkäsin että huomaako mut =) Ei ainakaan kommentoinut mitenkään.

Vierailija
22/22 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen kaverin kanssa menossa jonnekin ja haen tai jätän hänet matkan varrelle.eikä siitä tule pitkää mutkaa omaan matkaan. Tuntisin itseni aika pikkumaiseksi jos sanoisin että tule bussilla, en mä viitsi teillä pysähtyä jos et maksa bensarahaa. Onko mitään järkeä edes lähteä mihinkään sellaisen kaverin kanssa jos kertapysähdys oman matkansa varrella kaverin luona olisi liian suuri uhraus.

Pieni korvaus noista matkoista ei varmasti talouttasi riko, mutta ystäväsi ei koe itseään ihan hyväksikäytetyksikään. Vaikka olisikin ohikulkumatkalla, niin siitä huolimatta, sinä säästät bussimatkan hinnan ja saat vaivattoman kyydin.

olen kyllä härskisti käyttänyt hyväkseni autollista kaveriani, jos olemme menossa vaikkapa ravintolaan ja minun kotini on kuitenkin matkan varrella kaverin näkövinkkelistä katsoen. Samoin muuallekin, jos menemme yhdessä, leffaan tai yhteisille tuttaville kylään. Yksin kun menen, en kaverilleni soittele ja pummi kyytejä vaan menen omin avuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla