Miks jengi pitää omia hääkuviaan seinällä?
Kommentit (14)
Sitä paitsi olen todella onnellinen siitä, että ollaan menty naimisiin. Lapsetkin katsovat usein kuvaa ja saattavat sanoa esim. että "tuossa äiti ja isä ovat, kun rakastuivat".
me näytetään siinä niin hyvältä :)
Mun puolesta jokainen voi tehdä omilla kuvillaan mitä huvittaa, laittaa ne vaikka seinälle. Onhan se hieno päivä ollut varmasti monelle?
Pääasia että eivät vaadi muita laittamaa niitä kuvia esille, siis omia kuviaan mitä lähettävät muistoksi siitä päivästä.
me näytetään siinä niin hyvältä :)
Kerrankin musta ja miehestäkin on saatu edustava kuva =D Tai miehestä kuvaa ylipäänsä (karttaa kameraa kuin ruttoa =D).
Valaiseppas ap tyhmää että missä ne sitten pitää pitää?? Vissiin laittaa albumiin tai laatikkoon pölyyntymään, eikä mihinkään seinälle?? :D
makuuhuoneen seinällä, eronneet ottaa pois ja pistää laatikkoon, leski pitää esillä paitsi jos avioituu uudelleen
seinällä, minusta se on junttiuden huippu, vaikka kuinka olisi mustavalkoisia
myös jotain yyberläskin kuvaa jääkaapin ovessa ;)
lähes koko suku naamoineen työpisteen seinälle levitettynä? Miksi? En ole koskaan sitä käsittänyt. Eikä tämä asia minusta tee yhtään vähemmän sukurakasta.
kun et vois olla parempi kun kaikki olis yhtä tyylitietoisia kuin sinä
on vaan kaikkien kuninkaallisten hääkuvia makkarin seinällä, Daaniel ja Viktuuria uusimpana. Paljon fiininpää.
Omat kuvat jossain laatikon pohjalla.
itsetunnon merkki, ei olla ylpeitä omasta perheestä, puolisosta, suvusta, taustasta, jne.
makuuhuoneen seinällä, eronneet ottaa pois ja pistää laatikkoon, leski pitää esillä paitsi jos avioituu uudelleen
Minä olen ainakin pitänyt. Siis en tosiaan mitään isoa kuvaa keskellä seinää kehyksissä, vaan pieni kuva hyllyllä sukulaisten ja lasten kuvien joukossa. Edesmenneestä miehestäni ei kovin montaa kuvaa ole (kuvasi aina itse, mutta ei suostunut helposti kuvattavaksi) ja suurimmaksi osaksi lapsen takia tuon hääkuvan olen pitänyt esillä. Onhan miellä esillä kuvia nykyisestäkin miehestäni, joka kahden nuoremman lapseni isä, miksi ei siis vanhimman lapsenkin isästä!?!
Laatikon pohjalla pölyttymässä?
Meillä ei oo seinällä hääkuvia, mutta esillä on noin muuten.