Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaisesta asiasta huomauttaa parvekelasi asennusfirmaa?

Vierailija
29.12.2010 |

Meille käytiin tänään laittamassa parvekelasit ja äskettäin kun vein lapsen ulos nukkumaan, huomasin, että kaikki pakkausmuovit jne. ovat siellä pitkin parveketta. Lisäksi parvekkeen oven ikkunassa on sitä tiivistystahnaa. Onko ihan normaalia, että ne jätetään noin?

Ymmärrän toki, että työntekijä ei vie niitä roskia, meilläkin kun on lukittu roskiskatos, mutta että ei ole edes kerännyt niitä kasaan. Eikä kyllä edes maininnut että siellä on roskia tai ikkunassa tahnaa.

Vai olenko vain kasvatettu jotenkin supervanhanaikaisesti, kun odotan että, tuollaisesta asiasta edes mainittaisiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjous, mutta ei kaikilla ole. Se on ihan miten sovitaan. kannattaa tarkistaa mitä olette sopineet ennen kuin soitat ja valitat

Vierailija
2/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelet perään moisesta.

Itsekin olen pikkumainen tai no onko tuo edes pikkumaisuutta. Varmasti harmittaisi minuakin, muttei valitus mihinkään tehoa=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat tapahtuvaksi jos valitat? Että miehet palaavat ja siivoavat jälkeensä, vievät roskat pois ja pesevät ikkunan? Maksavat jotakin kun itse siivoatte, millä laskurilla? Asentajan tuntipalkka tilillänne? Anteeksipyyntö?

Kysyn tätä ihan ystävällisesti, mulla ei ole kokemusta vastaavasta. Meillä oli lasit valmiina kun muutimme tähän.

Vierailija
4/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluiko siivous urakkaan? Jos kuului, seuraava kysymys: onko työ jo maksettu? Jos ei, vaadi hyvitystä loppusummaan, sillä työtä ei ole suoritettu kokonaan.

Vierailija
5/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taas kyse oli taloyhtiön tilaamasta työstä, kerro taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle. Yhtiö kerää huomautettavat asiat yhteen, ja ne käsitellään urakoitsijan kanssa.

Vierailija
6/6 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuokranantaja on tehnyt sopimuksen joten en tiedä kuuluuko siihen siivous (tuskin), mutta itse ajattelen, että paikka jätetään siistiksi vaikka mitään varsinaista siivousta ei tehtäisikään (roskat kerätään yhteen kasaan jne).

Lähinnä ajattelin, että ehkä he jatkossa kiinnittäisivät asiaan huomiota eivätkä jättäisi kaikkia metallihippuja ja roskia leväälleen.

Mutta ehkä sitten kuitenkin olen turhan "nipo"

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä