G:Minkä ikäisenä sait esikoisesi?
kysely
Kommentit (15)
tässä 6 vuorokauden sisään mitä tuskin tulee tapahtumaan, niin saan esikoiseni 19 veenä. :)
tosin 4 päivää vaille 15:) Seuraava tuli kun olin 16, ja sitten tulisin pitempi paussi kun kolmatta odotan nyt 24-vuotiaana.
tosin 4 päivää vaille 15:) Seuraava tuli kun olin 16, ja sitten tulisin pitempi paussi kun kolmatta odotan nyt 24-vuotiaana.
täähän ei oo totta, eihän?
Miksei saisi olla totta? - Ai mutta NIIN, alle 25-vuotiaanahan on ihan luonnotonta tulla äidiksi, niinhän se olikin!
Musta kyllä esim. tuo 41 v on paljon tätä järkyttävämpää... Onhan se suorastaan unelma olla kuusikymppinen kun oma lapsi valmistuu ylioppilaaksi ja maata puolikuolleena sairaalassa kun lapsenlapsia alkaa tulla :D
Mulle ja meidän suhteelle oikeaan aikaan, vaikka kesken opiskelun. Muut lapset 29-, 34 ja pian 39-vuotiaana.
Sit kun ylitti 40 niin osas suhtautua jo paremmin.Oli kokemuksia kun ekalla Koliikki ja itkua parkua koko yö.Hyvä jos 2maissa pääsnukkuu,mies välissä koitti kansshyssytellä.ruoka-allergia. Eipä oo lapsi vielläkään rauhottonu.Hätä sektiolla tehty ja aivoissa jotain pientä häikkää.mutta kaikesta selviää,
Muistelen tuota aikaa niin kaiholla... :)
Toisen sain ollessani 22 v. ja kuopuksen 24 v.
Nyt himpun vauvakuumetta... ikää 30v. Täytyy pitää pää kylmänä. Kolme lasta on jo aika paljon, vai mitä...
Mulle kyllä sanottiin, etten ole edes kovin vanha ensisynnyttäjäksi nykyään.
34v