Lupasin "lainata" miestäni siskolleni
Niin, kyllä otsikko kertoo kaiken. Pikkusiskoni (29v) himoitsee miestäni, on himoinnut jo vuosia. Tuli eilen taas puheeksi kun kävin kylässä. Ja yhden viinipullon jälkeen annoin luvan, että saa yrittää, katsotaan mistä puusta mieheni on tehty.
Kommentit (10)
kohta kai kuullaan onko mieskin yhtä idiootti..
Eikö ole itsestään selvää, miten tuossa käy, onko sinulla aivoja lainkaan joilla ajatella?
Mies toimii kuten kaikki nisäkäs-urokset, taistelee jokaisesta pillusta. Ja kun pillu tulee lähelle sopivaan aikaan, siementää sen varmasti. Tämä on luonnonlaki, eläimiä me olemme. Jos tyrkylle siskosi itsensä laittaa niin varmasti saa munaa, tai miehesi ei ole normaali.
Mutta oletpa tehnyt aikamoisen karhunpalveluksen itsellesi. Luuletko että siskosi tai edes sinä itse enää arvostaa liittoa miehesi kanssa?
Teit typerimmän tempun myös itsellesi mitä voit tehdä.
Ettei tarvitse kirjoitella noita seksifantasioitasi tänne!
HYI, YÖK! Olette kuvottavia... sinä ap ja siskosi!
Miehesi täytyy olla täys daiju, kun on tollasen upin kanssa alkanut olemaan. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, niistä ei millään tuhannesosan mahdollisuudella voi kasvaa normaaleja aikuisia.
Tietääkö miehesi näistä sinun ja siskosi "lupauksista"? Minä ainakin loukkaantuisin, jos kuulisin, että mieheni on minua luvannut "lainaan" broidilleen! HUH HUH, mitä idareita...
Minun mieheni sanoisi tuolle siskolle ei, ja sen jälkeen sisko häpeäisi tunteitaan, ja sitä että on yrittänyt.
Minäkin voisin tehdä saman, saisi siskolle tappion mies-asioissa, ja sen jälkeen hän voisi jatkaa elämäänsä ja löytää uuden ihastuksen kohteen.
Ihan hyvä veto.
menee kyllä suhde pilalle. Jos annat kerran luvan, tekevät sen varmasti uudelleenkin ilman kysymisiä. Sairasta! Aatteleppa, jos siskosi tulisi vahingossa raskaaksi, siinä oliskin sit omille lapsille selittelemistä.
lupaa tohon "lainaamiseen" vai häh?
Vai milloin tämä akti tapahtuu?