"Boys night out", kuinka usein miehesi harrastaa tuota?
Lähdetään siis "poikaporukassa" urheilemaan, pelailemaan tms. ja sen päälle oluelle jos toisellekin.
Kommentit (18)
Ei kuitenkaan välttämättä ihan noin kuin ap kuvaili. Urheilut on asia erikseen. 'Poikien kanssa' käy leffassa, rt:n kokouksissa, pelaamassa bilistä, kuuntelemassa vanhoja vinyylejä. Ehkä joka kolmas kerta näihin liittyy alkoholia.
mut oluelle kyllä n. kerran kuussa
tai pelaamaan mitään, kaljanjuonti tosin kiinnostaa ihan sellaisenaankin ilman typeriä urheilusuorituksia!
täällä asuinpaikkakunnallamme kavereita, joiden kanssa haluaisi hengailla, joten todella harvoin. Yleensä jos täältä lähdemme johonkin, lähdemme yhdessä. Miehen parhaat kaverit on myös mun kavereita, joten usein on sitten boys and girls night out.
Miehelläni on toinen kaveriporukka, jonka kanssa pelaa roolipelejä, ja he kokoontuvat joko meillä tai sitten jonkun muun kotona tms. Näitä tapaamisia on nykyään muutama vuodessa, koska asuvat niin kaukana toisistaan.
Mun puolesta saisi useamminkin viettää iltaa ilman mua, mutta ei kuulemma huvita tai kiinnosta itsetarkoituksellisesti. Mies on kotona viihtyvää sorttia, tykkää puuhastella projektiensa kimpussa, ulkoiluttaa koiraa, pelata tietokoneella tms. Me tehdään tosi paljon asioita yhdessä, harrastetaankin.
ja sitten parin kaverin kanssa yhdelle tai kahdelle.
Muutoin käy ulkona ehkä 6-7 krt vuodessa ilman minua. Lähinnä harraste- tai työporukalla. Siis firman juhlia tms.
Hän saa juoda kaljaa kotonakin, joten ei tarvi lähteä ulos.
varsinaiset työn puolesta istutut illat, niitä yksi, kaksi viikossa.
mutta viina maistuu 3-4x/kk, miehellä siis.
minä saan mennä 3-4x/v.
ja sinä aikana mieheni on käynyt veljensä kanssa ulkona viihteellä kaksi kertaa. Miestä ei kuulemma huvita ja silloin harvoin kun huvittaa, haluaa että olen mukana.
Itse olen myöskin ollut kavereiden kanssa viihteellä kenties yhtä monta kertaa. Minua voisi välillä huvittaakin, mutta kavereilla on pahin vauvavaihe päällä.
Ennen yhteistä lasta n. 5-10kertaa vuodessa.
ja/tai hiihtämässä käy parin kaverin kanssa melkein kerran viikkoon, kaljalla käy ehkä kerran vuodessa.
varsinaiset työn puolesta istutut illat, niitä yksi, kaksi viikossa.
Yhtä "usein" mulla "Girls night out".. Kumpikin voisi toisen puolesta toki mennä useamminkin mutta ei huvita.
Ei vaan enää kumpikaan jakseta, ollaan nuoruudessa pärtsätty sen verran että nyt tempaisee ne muutamat bisset himassa, painuu nukkumaan ja herää ilman krapulaa ja rahanmenoa.
Hän ei kyllä olutta juo ja onkin aina kuskina.
ja pelaamassa esim. sählyä mutta ei koskaan menen oluelle sen jälkeen, eikä tietääkseni porukasta kukaan muukaan. Muutenkaan ei käy koskaan baarissa. Pikkujouluihin hänen on pakko mennä kun on pomo mutta sieltäkin yritää liueta äkkiä pois.
Olisipa miehelläni kiva kaveriporukka, jonka kanssa tehdä ap:n mainitsemia asioita. Käy jonkun kaverin kanssa enintään kerran vuodessa tuulettumassa.
Käy kerran viikossa baarissa, 3xviikossa treeneissä ja muutaman kerran viikossa salilla. Urheilun jälkeen ei tosin juo, joten lasketaanko niitä tähän..?
Mutta alkoa juo kerran viikossa.
Urheilee ainoastaan perheen kanssa eikä käy oluella.
pikkujoulut tms. Ei lähde koskaan muuten, harrastaa kyllä kavereiden kanssa mutta ei ryyppyreissuja.