onko lääkäri ollut sinulle epäasiallinen?
Kommentit (53)
Ylensä ovat terveyskeskus pääkaupunki seutu tylyjä.Jos nyt puhelin vahten kautta säkällä saanut ajan?Tylyyteen oleta syy :Jotta sinne ei uudeleen mennä,häiritsemään heitä..
Kärsin laajasta hahmotuksen vaikeudesta joka ei vaikuta älyyni mutta tekee haasteita. Psykiatri totesi että mun pitää parikymppisenä jo hyväksyä ettei opinnot tule ikinä johtamaan mihinkään ja totutella ajatukseen elämästä siivoojana koska me tällaiset viemme vaan turhaan verovaroja.
On, mutta olenkin sairaanhoitaja.
Menin korvatulehduksen takia lääkärille pienen lapseni kanssa. Sanoi mulle, että ootpas nuorena lapsen tehnyt ja tyrkytti mulle antibioottia mitä lapset voi ottaa nestemäisenä suun kautta. Kyseli että osaanko vielä nielaista tablettia. Olin ihan suu auki, että wtf?! Mulla oli ikää tuolloin 24 vuotta ja lääkäri varmaan samaa ikää suunnilleen.
Vierailija kirjoitti:
Menin korvatulehduksen takia lääkärille pienen lapseni kanssa. Sanoi mulle, että ootpas nuorena lapsen tehnyt ja tyrkytti mulle antibioottia mitä lapset voi ottaa nestemäisenä suun kautta. Kyseli että osaanko vielä nielaista tablettia. Olin ihan suu auki, että wtf?! Mulla oli ikää tuolloin 24 vuotta ja lääkäri varmaan samaa ikää suunnilleen.
Ja tuli muuten mieleen sekin kerta, kun menin kolmannen lapsen jälkeen hakemaan minipillereihin reseptiä. Lääkäri vakuutteli, että ei tule kalliiksi, kun nykyään kaikki alle 20v. saa ilmaiseksi nämä. Tokaisin vaan, että 26 vuotias tuskin niitä enää ilmaiseksi saa, jos raja on 20 vuotta. Häkeltyi kyllä. En mielestäni ole mitenkään nuoren näköinen edes. :D
"Puhutaan nyt oikeilla käsitteillä"
Kyseenalaisti seksuaalisen hyväksikäytön
On