Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meille aina käy näin?

Vierailija
28.12.2010 |

Olimme taas jälleen kutsuneet pari ystäväpariksuntaa lapsineen meille uudeksivuodeksi, ja kuinkas kävikään? Juu, molemmat peru tulonsa ja vielä niiiiin läpinäkyvillä syillä :(

No, onneksi en ehtinyt vielä ostaa kauheesti tarjottavia. Ilotulitteita on sit senkin edestä. Lupasimme tarjota ilotulitteet.

Nyt istutaan sit taas yksin uusivuosi :(

Miks meille aina käy näin? Ensin ollaan iloisin mielin tulossa ja muutamaa päivää ennen perutaan kaikenmaailman ihme verukkeilla. Viimeks peruivat samana päivänä aivan ihme selityksellä. Prkle :((

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja kaikkea yllättävää voi sattua, ja on sattunut, ja monia menoja on jouduttu perumaan. Pitäisikö tästä lähin vielä osata selitellä joku tarpeeksi kaunis tarina, ettei jonkun kutsujan mieli pahoitu??

No ei onneksi tarvitse, kun meidän perheen ystävät ei ota omasta päästään keksimillään luuloilla nokkiinsa.

Vierailija
2/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan kutsua muitakin, niin sitten ehkä joku tulisi. ellei, vikaa kannattaa katsoa peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole kutsunut meitä minnekään

Vierailija
4/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsukaa joitain muita?

Vierailija
5/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla tämä "läpinäkyvä syy"?

Vierailija
6/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan aina vaan keskenään uusi vuosi :). Ymmärrän hyvin, että harmittaa, jos loppumetreillä tulee peruminen. Sairastumiset yms. on asia erikseen, mutta jos ei oikein oikeaa syytä ole, on se kyllä tympeää.

Vierailija
7/7 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen takia, että mulle on tullut ripuli. Mulla on jostain syystä usein talviaikaan pahoja ripuleita, eikä koskaan voi tietää, jos se onkin vatsatauti.

Kaveriperheet ei takuulla enää usko mun ripuleihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi