Paras Fleshlight?!
Tämä nainen on ihan päästään pyörällä noiden Fleshlightien kanssa! Miehelle haluaisin ostaa sellaisen lahjaksi (niin hänen omiin kuin meidän yhteisiinkin iloihin;), mutten keksi minkä niistä valitsisin. Ensialkuun mietin jotain Girls-mallistosta, sitten jostain luin, että Original olisi kestävin ja STU monen mielestä paras :D Lista vaan jatkuu, kun nettiä selaa, joten kantakaahan miehet kortenne kekoon ja auttakaa naista mäessä :) Ihan sellaista vaginamallia kuitenkin etsin, mies on normikokoinen varustukseltaan ja täten kaiketi perusmalleihin sopiva.
Kommentit (17)
Mulla on original ja STU ja pakko sanoa, että STU sata kertaa parempi.
Original on surkein malli, oli sitten kuinka kestävä tahansa. Girls ja STU mallien kanssa olet oikeilla jäljillä. STU on monien mielestä kaikkein nautinnollisin insertti. Girlseistä ainakin Destroya ja Twista on todella suosittuja.
http://www.seksikaupat.com/paras-fleshlight-valintaopas/
Itsekin pähkäilin aikoinaan tuota ja löytämäni tiedon pohjalta valitsin Wonder Wave. Tuntuu kyllä erittäin paljon aidolta pillulta luultavasti niiden renkaiden ansiosta. Uskoisin olevan huomattavasti parempi kuin sileä Original. Voin suositella. Tällä lähtee mälli todella nopeasti.
M33
Ostin pari vuotta sitten sen ihan tavallisen version lahjaksi miehelleni kun kaukosuhteessa elelimme. On tykännyt ja tuntuu kuulemma ihan aidolta, vaikkakin valitteli kun siitä puuttui se aidon pimpsan lämpö.
On ollut mukana yhteisissäkin leikeissä, mutta aika vähän. Mielestäni vähän raskas leikkikalu ja voi käyttää vain yhdellä tapaa.
Dildoista on ollut iloa molemmille, joten ne ovat kovemmassa käytössä meillä. :)
Siispä Wonder Wave ja Original - molemmat hyviä :) Alkoi kuitenkin kiinnostaa tuo Wonder Wave, onko sitä värillisenä lainkaan, kun löydän vaan Ice (läpinäkyvä) -mallia... Tykkäisin, että olisi aidomman värinenkin :) Vai onko miehistä erityisen kiihottavaa nähdä liike siten, kun se Ice:lla on mahdollista?!
3: Kiva saada naisnäkökulmaakin keskusteluun :) Meilläkin on dildot ja tapit ym käytössä,, mutta Fleshlightin siltikin haluaisin lisäksi ;)
Kiitos vastauksistanne, odottelen vielä toiveikkaana lisää, vaikka kai se lopullinen päätös onkin itse tehtävä. Jos en Wonder Wavea päädy ostamaan, niin kaiketi jonkun Girls-sarjasta, kunhan vaan löydän miellyttävimmän näköisen ;D
Ap - N29
Tenga Flip Hole on vastaava laite. Etuna on helpppo puhdistettavuus ja (mielestäni) tyylikkäämpi ulkonäkö. Yhdessä eturauhasen hierontalaitteen (Nexus Neo) kanssa vaikutus on räjäyttävä. Jälkimmäistä on tullut käytettyä enemmän, varsinkin yhteisissä hetkissä. Fleshlightista ei ole kokemusta.
Varmaan luonnollisemman tuntuinen kuin Wonder Wave.
http://www.hotlips.fi/tuote/7199/57/Seksiv%E4lineet+ja+Intiimituotteet/…
M33
Tenga olikin täysin uusi tuttavuus :) Tilasin kuitenkin Fleshlightin tuolla Mini Lotus -insertillä ja Nexus Gliden, kun sekin on pitänyt miehelle jo pitkään hankkia :) Lipsahti tilaukseen muutakin kivaa, eiköhän näillä yksi mies viikonloppuna lahjota ;)
Ap
vettä kippoon fleshlight veteen ja lämmittää vähän mikrossa.
Ainakin itsellä toiminut.
Arveluttaa vaan, että kestääkö Fleshlight pidemmän päälle tuota mikrossa lämmittelyä...? Itse pidin sitä inserttiä melko pitkään kuuman juoksevan veden alla ja tuntui kuulemma hyvältä ja lämpimältä loppuun asti. Muutenkin lahja on ollut miehelle mieleinen, Nexusta myöten ;) Ap
Olisin otettu kun oma naiseni antaisi minulle tuollaisen lahjaksi. Olen ostanut hänelle seksileluja, joita käytämme yhdessä ja olen vinkannut että voisi käyttää niitä myös itsenäisesti (en tiedä käyttääkö), mutta eipä ole minulle ostanut mitään "vastalahjaa". Pointsit sinulle joka ostat Fleshlightin miehellesi!
Olisipa omakin vaimo tuollainen.
Arvostan todella sinua, joka osaat ottaa myös miehesi huomioon noin hienolla tavalla.
Loistavaa.
Paras riippuu monesta asiasta ja omista mieltymyksistä mutta mm. Elsa Jean on nykyään yksi myydyimmistä Girls-sarjan malleista. Insertti on voimakkaimmillaan jo alkupäästä, joten toimii monen kokoisille vehkeille mutta kokonaisuutena ei ole liian intensiivinen eli soveltuu nopeampaan ja hitaampaan nautiskeluun.
Kallis ja menee rikki helposti jos kalu on hieman normia paksumpi. Ostakaa mieluummin halvempia masturbaattoreita jotka kestävät yhtä kauan mutta maksavat murto-osan flesun hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kallis ja menee rikki helposti jos kalu on hieman normia paksumpi. Ostakaa mieluummin halvempia masturbaattoreita jotka kestävät yhtä kauan mutta maksavat murto-osan flesun hinnasta.
Mielenkiintoinen juttu tuo rikkoutuminen. Onko kokemuksia tuosta ja millä mallilla käynyt? Se on varmasti totta, että osa malleista voi olla liian tiukkoja paksulle kalulle ainakin miellyttävään käyttöön mutta materiaalihan on kuitenkin joustavaa ja varmasti kaikille löytyy sopivia inserttejä, koska noiden mitoissa ja kuvioinneissa on paljon eroja. Yleisesti noita pidetään pitkäikäisinä välineinä kunhan huolehtii kuivatuksesta ennen koteloon laittoa ja desinfioinnista esimerkiksi Fleshwashilla, jottei pääse sisällä homeet kasvamaan. Maailmalla myyty kymmeniä miljoonia kappaleita.
Samaa mieltä. Wonder Wave on realistisemman tuntuinen kuin STU mutta itse päädyn silti aina käyttämään STU:a.
Originaali pink lady oli sekin noin 100 kertaa mukavampi kuin käteenveto ilman lelua. Sellaisen kun ostin niin ei ollut muita malleja vielä olemassa.
Saippualla noita ei sitten kannata pestä. Itse erehdyin tuon ekan kanssa ja siitä meni pinta rypylle. Isopropanolia elikkäs neo amiseptia pesuaineeksi.