Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänää Fred Perryn laukun, Lacosten kengät...

Vierailija
27.12.2010 |

Puma laukun, Adidas hupparin ja Niken lökärit. Ootko miten kade?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Matti, Liisa, Maija....

ap

Vierailija
2/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, toivottavasti oli kivoja ostoksia. Se vähän ihmetyttää, että miksi tämä oli susta jotenkin erityisen mainitsemisen arvoista tai kadehdittavaa?

Mä itse pyrin kuluttamaan eettisesti ja välttämään tuollaisia monikansallisia yhtiöitä, jotka teettää tuotteensa halpatyövoimalla kehitysmaiden hikipajoissa. En tykkää tukea riistofirmoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti hyvä maku.

Oli vain tarve kertoa ostoksistani alennusmyynnistä. Mitäs pahaa siinnä on?

ap

Vierailija
5/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mistä pitäisi olla kade?

Vierailija
6/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varmasti hyvä maku.

Oli vain tarve kertoa ostoksistani alennusmyynnistä. Mitäs pahaa siinnä on?

ap

Ei siinä toki ole mitään pahaa, mutta kysyit ensimmäisessä viestissäsi olemmeko kateellisia, joten siksi vähän ihmettelin mistä tässä niin kateellinen pitäisi olla. :)

-Nro 9

Vierailija
7/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

interstaten varrella jossa iso satoja kauppoja sisaltava outlet, sielta noita kaikkia ym tuotteita saisi ehka n 10%:lla siita mita suomessa maksaisivat. Mutta silti parjaa hyvin ilmankin...Jos joskus sattuisin vajoamaan merkkifetisismiin, tiedan mista niita loytyy...

Vierailija
8/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en kyllä ymmärrä missä kohden se kateus pitäisi iskeä. Varmaan ihan käytännöllisiä vaatteita, mutta ei nuo nyt kateutta todella nosta pintaan.

Vierailija
9/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa niin laittaisin sen ihan toisenlaisiin asioihin. Mutta ei se ole multa pois jos tykkäät omiasi käyttää tuollaisiin. :-)

Vierailija
10/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

interstaten varrella jossa iso satoja kauppoja sisaltava outlet, sielta noita kaikkia ym tuotteita saisi ehka n 10%:lla siita mita suomessa maksaisivat. Mutta silti parjaa hyvin ilmankin...Jos joskus sattuisin vajoamaan merkkifetisismiin, tiedan mista niita loytyy...

Vierailija
11/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Muistelen, että itsellänikin teiniangstissa, joskus 16-17 vuotiaana oli joskus noin maanista merkkivaatteiden perässä juoksemista. Voin lohduttaa, että kyllä sun itsetuntosi kasvaa iän myötä. Noin 15 vuoden päästä et tarvitse tuollaisia releitä ollaksesi "jokin".

Terv. 36-vuotias mamma

Vierailija
12/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alaikäinen, enkä silti käytä erikseen merkkituotteita. Ostan vaatteita joista itse pidän ja tuntuu mukavilta, oli sitten merkkituotteita tai ei. Kirpparikuteetkin käy, kunhan pidän niistä.

Vierailija
13/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät välttämättä ole omaan makuuni. Itse ei merkillä ole niin väliä, kunhan vaatteet ovat kivat.

Vierailija
14/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse osta Lacostea, Pumaa tai Nikea juuri siitä syystä, että mikään noista tuotemerkeistä ei ole omaan makuuuni koskaan tehnyt mitään hyvännäköistä designea. No joo, Puma tai Nike voi korkeintaan mennä saliasuosastolla, muuten en ikinä pitäisi päälläni.

Tämä on toki makuasia. Itselleni hinta ja merkit ovat toissijaisia, mutta periaatteesta en halua missään vaatekappaleessani olevan mitään logoa tai muuta valmistajan näkyvää merkkiä. Se on niiiin 80-lukua eli out:) Lacosten paidat ovat jo aika kammottavia sen typerän logon takia, muuten ihan ok kotona ylläpidettäväksi. Joskus taannoin ostin pari paitaa ja heti ensimmäiseksi revin sen merkin helvettiin.

M41

Vierailija
15/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti menossa sauvakävelemään noissa vermeissä?

Vierailija
16/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö esittää ikäistäsi nuorempaa?

vuotias, hetero, naisellinen nainen, mutta tykkään vain sporttailla aina omaksi huvikseni. Kovastippa näyttää kritiikkiä saavan, jos pikkaisen teitä mammoja ärsytän ;).

ap

Vierailija
17/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kade, kamalaa kasarijuppi-kamaa, en huolisi edes ilmaiseksi!

Itse suosin kyllä Guccia laukkumerkkinä, suosittelen tutustumaan vähän paremmin laadukkaisiin tuotteisiin.

Vierailija
18/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin tänää ferrarin,miljoonalla eurolla ihan sika ihanii kuteita,upeen talon kaikilla herkuilla,lapsillekin jo valmiiks talot ja autot ym pientä. Ootko miten kade?

Vierailija
19/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukuissa suosin ennemmin luksusmerkkejä. Muutenkin nuo kuulostaa ihan perus/halpiskamalta.

Vierailija
20/23 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miesmäinen tyyli ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi