Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäiseksi asti poikanne ovat saunoneet kanssanne?

Vierailija
27.12.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhin jo 18v

Vierailija
2/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hänelle ongelma, mutta minä itse käyn mieluummin jo yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee saunaan.

Vierailija
4/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin teki nyt nuorempi. Ei siitä kauan ole, kun tuli vielä yhdessä saunaan. Taisi olla nuorempi 13-vuotias.

Vierailija
5/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhin jo 18v

Vierailija
6/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseehan tuon ikäinen ehkä joskus vielä apua peseytymisessäkin.

Vierailija
7/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseehan tuon ikäinen ehkä joskus vielä apua peseytymisessäkin.

vai apuja :DDD

Vierailija
8/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo, miksi häpeät poikaasi? Tarvitseehan tuon ikäinen ehkä joskus vielä apua peseytymisessäkin.

ja se 11-vuotias käy isänsä kanssa saunassa. Isältä saa apua jos tarvitsee, mitä kyllä suuresti epäilen. Tarvitseeko muka jonkun 11-vuotias vielä peseytymisessä apua??

Vierailija
9/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo, miksi häpeät poikaasi? Tarvitseehan tuon ikäinen ehkä joskus vielä apua peseytymisessäkin.

ja se 11-vuotias käy isänsä kanssa saunassa. Isältä saa apua jos tarvitsee, mitä kyllä suuresti epäilen. Tarvitseeko muka jonkun 11-vuotias vielä peseytymisessä apua??

Tytöllä on tuuhea pitkä tukka. Pesen sen aina välillä ja pesemme toistemme selät. :) Tällaisia apuja...

Vierailija
10/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt en ole itse vielä äiti, mutta voin sanoa, miten lapsuudenkodissani meni. Omassa perheessäni mentiin vielä koko perheellä saunaan yhdessä, kun itse olin 18 ja veljeni 16. Ehkä oltaisiin käyty yhdessä kauemminkin, mutta vanhempamme erosivat ja minä muutin itse pian pois kotoa.

Vierailija
11/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen tyttölapsen äiti Tytöllä on tuuhea pitkä tukka. Pesen sen aina välillä ja pesemme toistemme selät. :) Tällaisia apuja...

parin millin siilissä ei tarvitse apuja. selkä huuhtoutuu suihkussa, ei sitä jynssätä tarvitse.

Vierailija
12/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä murrosikään liittyvä väliaikainen vaihe vai pysyvä olotila? Eli voitteko kuvitella saunovanne "sekaisin" myöhemmin, esim. mökillä?

Meillä ollaan luontevasti nakuna niin vanhemmat, lapset kuin lasten puolisotkin :)

Vierailija
13/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin saunomisen perheen kanssa joskus 13-vuotiaana enkä sen jälkeen ole aikuisenkaan saunonut alasti kenenkään muun kanssa kuin mieheni (ja uimahalleissa tuntemattomien naisten). Voin meinnä muiden kanssa saunaa, mutta uikkarit päällä.

Vierailija
14/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä murrosikään liittyvä väliaikainen vaihe vai pysyvä olotila? Eli voitteko kuvitella saunovanne "sekaisin" myöhemmin, esim. mökillä?

Meillä ollaan luontevasti nakuna niin vanhemmat, lapset kuin lasten puolisotkin :)

Ja lapsilla tarkotan siis itseäni ja sisaruksiani, +-30 vuotta. Mukana myös tietenkin meidän omat lapset.

Vierailija
15/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kävi vielä isänsä kanssa muutaman kerran. Tytöt lopettivat siinä 11-vuotiaana. Ja ihan pysyvä oli tuo muutos enkä vastustanut. Nykyään meillä ei tosin käy enää kukaan saunassa, kun ei se meille kenellekään ole mikään nautinto.

Vierailija
16/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v poika vielä käy minun kanssa jos ei kaikki ole kotona. Yleensä meillä minä käyn tyttöjen kanssa ja mies poikien, kun ei kaikki yhtä aikaa mahduta (2 poikaa ja 2 tyttöä meillä). Välillä kyllä lapset käy keskenään ja me miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
17/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa suklaata aivoissa, sori.

Vierailija
18/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivon, että käy vielä TODELLA kauan.

Omassa lapsuudenkodissani oli vain tyttölapsia, mutta koko perhe (siis myös isä) saunoimme yhdessä siihen saakka kunnes muutimme pois kotoa reilu 20-vuotiaina.

Vierailija
19/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä murrosikään liittyvä väliaikainen vaihe vai pysyvä olotila? Eli voitteko kuvitella saunovanne "sekaisin" myöhemmin, esim. mökillä? Meillä ollaan luontevasti nakuna niin vanhemmat, lapset kuin lasten puolisotkin :)

lopetettiin yhteissaunominen joskus 12-vuotiaana eikä siihen ole palattu, eikä takuulla palata.

Omien poikieni kanssa saunon niin kauan kuin heillä ei ole mitään sitä vastaan, ja tiedän että kehtaavat sanoa jos alkaa häiritsemään.

Nyt pojilla ikää pian 8v ja reilut 10v.

Vierailija
20/22 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teini-iässä loppui saunominen isäni ja veljeni kanssa. Nykyään saunon vain perheeni kanssa ja naisporukassa. Periaatteessa mielestäni miehet ja naiset voivat saunoa keskenään, esim. tuttavapariskunnat, mutta itse en vain ole halunnut. Muuten kuin uimapuvussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi