Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihan hirveä, mutta nyyttäreistä asiaa...

Vierailija
27.12.2010 |

Tosiaan, saimme kutsun uuden vuoden kemuihin nyyttäriperiaatteella. Ja nyt kun mä aloitan tän valituksen... Isäntäperhe tarjoaa nakkeja ja ranskalaisia, toinen vieraileva perhe tuo pastasalaatin (joka ainakin aina ennen on ollut kuivakas käppänä, mauton, tönkkösalaatti, hyvin vähän herkullinen).

Pitääks mun nyt viedä jotain _oikeeta_ syötävää koko sakille: 6 aikuista + 6 lasta. Mä en tahdo syödä noita muiden juttuja kuin hippusen kohteliaisuuden vuoksi.. Nakit ja ranskalaiset isolle porukalle tavis uunissa = ei tuu rapeita ranuja.. Juomia ja sipsejäkään ei kellään ollut...

Mikä vois olla sellasta, että ei oo kallista, mutta hyvää ja täyttävää ja maistuu lapsillekin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viet jotain kahvijuttuja ja sanot, että te ehditte jo syödä.

Vierailija
2/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hyvä sosekeitto (kuuma soppa on iahanaa talvella) dippivihanneksia ja dippejä (ei kovin täyttävää mutta hyvää)... jos ei pidä olla kauhean juhlavaa niin perusjutut ovat varmoja, edullisia ja helppoja. Jos haluat juhlavampaa niin vaikka kokonainen savusiika ja leipää? Tai, heureka! Kinkku! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ostat kilon voitaikinalevyjä (eikös siinä ole 10 levyä?) ja värkkäät niistä kolmion muotoisia pasteijoita (rasia jauhelihaa + keitettyä riisiä ja mausteita, esimerkiksi). Nopeaa ja helppoa, jos teet täytteen vetäytymään jääkaappiin esim. edellisenä päivänä. Ja niitä tulee 20kpl :)

Myös ihan näyttävä lopputulos, kun voitelet kananmunalla ja ripottelet vielä korppujauhoja päälle.

Vierailija
4/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lidl myy ihan näppärää vuokaleipää ja siellä ei tuollaista tilasuutta varten köyhdy muutenkaan liikaa.

Vierailija
5/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ranskalaiset, nakit ja pastasalaatti ei kelpaa), mutta valitat ettei kukaan tuo sipsejä ja juomia? Mitä "ruokaa" nuo kaipaamasi sipsit sitten ovat? Vie mitä haluat, mutta mielestäni melko normaalia uuden vuoden sapuskaa on jo listalla. Ja uskonpa että lapsetkin tykkää.

Tosiaan, saimme kutsun uuden vuoden kemuihin nyyttäriperiaatteella. Ja nyt kun mä aloitan tän valituksen... Isäntäperhe tarjoaa nakkeja ja ranskalaisia, toinen vieraileva perhe tuo pastasalaatin (joka ainakin aina ennen on ollut kuivakas käppänä, mauton, tönkkösalaatti, hyvin vähän herkullinen). Pitääks mun nyt viedä jotain _oikeeta_ syötävää koko sakille: 6 aikuista + 6 lasta. Mä en tahdo syödä noita muiden juttuja kuin hippusen kohteliaisuuden vuoksi.. Nakit ja ranskalaiset isolle porukalle tavis uunissa = ei tuu rapeita ranuja.. Juomia ja sipsejäkään ei kellään ollut... Mikä vois olla sellasta, että ei oo kallista, mutta hyvää ja täyttävää ja maistuu lapsillekin?

Vierailija
6/6 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä pidätkin ja raikkaan vihersalaatin (ihan vaikka salaatti, kurkku, herneitä, maissia +vähän salaatinkastiketta joukkoon) Nuo saat hyvin vietyä, pelti mukaan päälle folio tai pilko muovirasiaan ja salaattikin menee hyvin muovirasiassa =ei näyt "liian hienolta" mutta on kuitenkin hyvää ruokaa :)