Mitäs tuumaisit jos anoppi aina sillon tällöin leikkaisi lapsen tukan kysymättä vanhemmilta
Kommentit (25)
selväksi että oli sitten eka ja vika kerta kun menee lapsen hiuksiin koskemaan ja asaa loppuunkäsitelty. Ja tämän sama kyllä omalle äidilleni, lasten kummeille jne.
muuten kyllä. Tytöllä kun puolipitkät kauniin vaaleat hiukset.
Vaikka asiasta on monesti sanottu. Mikä ihmeen hinku siihen tukkaan on koskea jos lapsi siellä on vuorokauden hoidossa. Isompi lapsi joutui sairaalaan ja pienempi piti jättää mummille yöksi.
ap
säästävät siinäkin 20 euroa. Nyt enää harvemmin, sillä yksi tytären poika haluaa kampaajaksi ja osaa tosi hyvin leikata hiukset ja värjätä. Sai hyvät saksetkin ,kun oli työharjoitelussa kampaamossa.
ei olisi sitten enää kahden lapsen kanssa. Olisin nimittäin tosi vihainen.
Kauniisti, juuri sellaisen joka lapselleni on sopinut. Leikkaa nykyäänkin, silloin, kun lapseni sitä itse pyytää.
Olen iloinen ettei minun ole 11 vuoteen tarvinnut lapsen parturimaksuja maksaa:)
tai mä suutun ja paljon. Ja kyllä saa parturoija kuulla kunniansa! Eli nyt teet asian selväksi ihan kertaheitolla.
Onneksi anoppini on sellainen, ettei hänelle tulisi mieleenkään tehdä jotain tuollaista. Hän on kyllä leikannut lasten hiuksia, mutta aina yhteisen sopimuksen mukaan.
varsinkin jos lopputulos olisi ihan kamala.
Mutta kyllä varmaan suuttuisin, jos ei edes kysyttäisi! Ei mummeilla ole oikeutta puuttua lapsen ulkonäköön. Vähän sama asia kuin alkaisi värjätä lapsen tukkaa tai laittaa lapselle tekoripset. Huh huh!
että tyttö kasvattaa osaa otsatukasta pois ja anoppi on aina sakset kourassa kun silmä välttää
kampaajalla/parturissa. Tätini aina leikannut tukat ja hyvin! Ja oli juuri pari viikkoa sitten leikannut lapsen tukan. Tullaan anopin kanssa hyvin toimeen, ei siinä mitään. Mutta mielestäni lasten tukkaan ei tarttisi kajota ilman, että kysyy vanhemmilta.
ap
ei taitaisi lapsi käydä enää anoppilassa ilman valvontaa (tosin ei käy muutenkaan). Luulen, että mieheni sanoisi aika pahasti äidilleen. Omalle äidille taas ei ikinä tulisi mieleenkään ilman että kysyisi sopiiko.
Oltiin kasvattamassa otsatukkaa pois, anopin mielestä oli sit liian pitkä otsatukka ja tukka silmillä niin leikkas pois. Ja ihan pöntösti vielä. Sen jälkeen ei ole leikellyt.
Toivotavasti sinäkin Ap kiellät niin ei tule enää ei-toivottuja pottatukkia kerran et siitä tyylistä itse tykkää.
Että "ensi kerran kun lapset tulee hoitoon, leikataan niille siili!" - totesin että ihan vapaasti, mutta lapsia ette sitten näe ennen kuin hiukset ovat kasvaneet täsmälleen siihen pituuteen, missä olivat ennen. Loppui appivanhemmilta asiasta renkutus siihen.
Mikäköhän hinku niihin lapsen hiuksiin on kajota :DDD
En ole vissiin sanonut sitten asiasta tarpeeksi suoraan. Tänään lasta hakiessa sitten totesin vain, että nyt on sitten taas pottatukka vähän aikaa ja lähdin lapsen kanssa.
ap
on "kysymatta vanhemmilta". Eli huonoa tykkaisin, jopa vaikka jalki olisi ok, jos ei lupaa kysyttaisi. Tietysti viela vahemman jos jalki viela lisaksi huonoa. Ei tosin meilla tapahtuisi.
ja sanoisin parit valitut sanat ja toimisin jatkossa toisin.