Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä vauvakuumetta? Alkaako se näin?

Vierailija
27.12.2010 |

Kun mies silittelee mun vatsaa, ajattelen että mitä jos siellä olisikin asukki. Mietin minkä näköinen lapsesta tulisi. Tyttö vai poika. Haluaisin tietää etukäteen sukupuolen, jotta voisin ostaa vaaleanpunaisia tai vaaleansinisiä vauvanvaatteita. Tässä yhtenä päivänä kirjoittelin paperille tyttö- ja poikalasten nimiä. Minulla ei koskaan ole ollut vauvakuumetta enkä edes tiedä haluanko lapsia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meni että ymmärsit sen olevan vauvakuumetta ja koska ryhdyit toimeen?

Vierailija
2/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sadoittain raskaana olevia ja pieniä vauvoja. Tuntuu, että ennen niitä ei ollut yhtään, ja yhtäkkiä joka paikassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen oikein vauvakuumeessa ollut, se on ihanaa eläimellistä halua tulla raskaaksi. Toki tuo muukin on vauvakuumeilua, mutta itse olen kokenut voimakkaimmin tämän todella voimakkaan viettikäyttäytymisen ihanan, seksikkään mieheni kanssa. Valitettavasti en voi missään tapauksessa hankkia niin monta lasta kuin mieli tekisi. :D

Vierailija
4/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minulla on ollut sitä ihan oikeasti jo ihan pienestä lapsesta asti ja jatkunut läpi tähänastisen elämäni. :D

Minulla kuitenkin varsinainen vauvakuume alkoi puolisentoista vuotta sitten, kun erehdyin menemään nettiin lukemaan raskauskertomuksia. Sen jälkeen olen päivittäin selaillut erilaisia keskustelupalstoja lapsiin liittyen ja lukenut lapsiin liittyvää tietoa. Vauvat ovat sen jälkeen pyörineet päässäni päivittäin suurimman osan ajasta ja tunnen lähes pakonomaista tarvetta saada oma lapsi.

Olen muuten lastenhoitaja ammatiltani.

Olen 20v.

Vierailija
5/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite poden samanlaista, ole potenut jo pitkään. Nyt ei ole vielä sinä asteella kun se on mielessä koko ajan, mutta päivittäin useita kertoja kuitenkin. Tiedän haluavani toisen lapsen mutta en ihan vielä kuitenkaan. Haavelu on ihanaa!

Ennen kuin aloin odottaa esikoistani kuvittelin lähes taukoamatta olevani raskaana ts haaveilin olevani, silittelin vatsaani ja mietin, kuinka ihanaa olisi jos siellä kasvaisi pieni uusi elämä. En tiedä, tuleeko minulle enää ikinä noin voimakasta vauvakuumetta koska raskausaika oli melko vaikea. Nykyisin pikemminkin haaveilen siitä tulevasta lapsesta, jonka toivottavasti joskus saamme.

Vierailija
6/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume ilmeni siten, että aiemmin hirveältä rääkymiseltä kuulostanut lasten itku alkoikin kuulostaa siltä että minun pitäisi mennä paijaamaan pientä itkevää raasua :)

Vierailija
7/7 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei koskaan ole eikä tule vauvakuumetta. Pikkuvauvojen huuto on aina yhtä ärsyttävää >:(

Vauvakuume ilmeni siten, että aiemmin hirveältä rääkymiseltä kuulostanut lasten itku alkoikin kuulostaa siltä että minun pitäisi mennä paijaamaan pientä itkevää raasua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän