Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä tekisit, jos saisit 1000 euroa joululahjaksi?

Vierailija
27.12.2010 |

Mihin käyttäisit?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kohta uudet sohvat,

toisaalta taitaisin laittaa säästöön ja säästää itse lisää ja hankkia uuden takan. Takkaa tarvitsisimme nyt enemmän kuin uusia sohvia (vanhatkin pelittävät vielä).

Vierailija
2/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No auttakaa nyt. Minä siis sain, vanhemmiltani, enkä tiedä mihin käyttäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mihin käytän. Sain jo ennen joulua, ja yhden kerran kävin kaupassa ostamassa kaikenlaisia herkkuja mitä en muuten raatsi, sain menemään 70 euroa... Satasen verran taisin käyttää ihan sekalaisiin aika arkisiin ostoksiin.

800 jäljellä, ja mietin kuumeisesti mihin ekstraan käyttäisin.

Vierailija
4/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ulkoiluvaatteita ja kenkiä, koska olen jäämässä kotiäidiksi muutamaksi vuodeksi.

Vierailija
5/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei taitaisi tuo tonni ihan riittää...

Vierailija
6/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan säästää ja ostaa jotain kivaa ja mieluista sitten kun oikeasti jotain haluat... Väkisin ostelu on vaan tyhmää ja myöhemmin harmittaa kun huomaakin tarvitsevansa jotakin.

Vierailija
7/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan säästää ja ostaa jotain kivaa ja mieluista sitten kun oikeasti jotain haluat... Väkisin ostelu on vaan tyhmää ja myöhemmin harmittaa kun huomaakin tarvitsevansa jotakin.

No näinhän se tietty on. Peruselämiseenkään ei viitti oikein laittaa. Ehkäpä laitan vaan tilille odottelemaan ideoita;)

Vierailija
8/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitetaan ensi kesän Ranskan-matkaan. Heh - käsiraha vuokra-asunnosta...

Vierailija
9/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisinb ilotulitteita. eipä sitten muuta.

Vierailija
10/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säästöön meni joka penni. Vain jotkut parikymppiset kotoa juuri muuttaneet panee isot rahat heti haisemaan. Aikuiset osaa säästää pahan päivän varalle ja isompiin yllätyshankintoihin :)

Vierailija
11/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säästöön meni joka penni. Vain jotkut parikymppiset kotoa juuri muuttaneet panee isot rahat heti haisemaan. Aikuiset osaa säästää pahan päivän varalle ja isompiin yllätyshankintoihin :)

No mitäs jos ei tarvii enää säästää;) Mulla lienee säästössä joku kymppitonni, se saa nyt ensihätään riittää. Että ihan aikuinen lienen:)

t. ap

Vierailija
12/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan säästöön,kun ei viitsi oikein ostamalla ostaa mitään, kun ei ole mitään erityistä tarvetta mihinkäään. sitten kun tulee joku tarve esim. lapsen turvaistuin niin käytetään raha sitten. Toki nyt voisi ostaa jotain pientä hemmottelua itselleen.

Vierailija
13/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.15

Vierailija
14/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain 700e ja pistin kaikki osaketilille odottelemaan jotain hyvää saumaa ostaa osakkeita, samoin tein veronpalautuksille (1000e). Ihan turhaa tuhlata johonkin mitä ei välttämättä tartte! Pistä säästöön ja osta jotain vasta kun tarvitset.

Vierailija
15/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tule mieleenkään miettiä sille mitään erityistä käyttöä. tuollahan nuo rahat menee muiden joukossa, ei mitään tarvitse korvamerkitä.

Vierailija
16/16 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lyhentää asuntolainaani mahdollisimman nopeasti, joten ehkä tekisin ylimääräisen lyhennyksen.

Toinen vaihtoehto voisi olla joku matka. Teksi kovasti meili lähteä muutamaksi viikoksi lämpimään lapseni kanssa. Olen yh.

vaihtoehto kolme. Ostaisin uuden kameran ja polkupyörän itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan