Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tähän saakka ajatellut, että minulla on mukava anoppi, mutta

Vierailija
26.12.2010 |

tänään tajusin, että sehän piilovittuilee mulle koko ajan. Ilmeisesti hänen mielestään lapseni eivät saa tarpeeksi huomiota ja siitä asiasta pitää kuittailla jatkuvasti ilkeään sävyyn. Homma nyt vaan menee niin, että kun on pieni vauva, ei muille lapsille ole ylettömästi aikaa, mutta saavat kaiken ajan ja huomion, mikä vauvalta liikenee. Ärsyttää, kun anoppi vihjailee, että olen huono äiti...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulkkamäkeen ja ukko mukaan myös

---loppuu valitus

Vierailija
2/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei käytännössä onnistu, kun nähdään ehkä kerran kahdessa kuussa. Eli käytännön apua ei hänestä juurikaan ole, mutta osaa kyllä näemmä arvostella.

Ihmettelin, kun appiukko avautui joskus heidän avioerostaan, että ei kestänyt jatkuvaa vittuilua ja arvostelua, että eihän anoppi sellainen ole, mutta kyllä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni ei kannata hankkia enempää lapsia, jos aika ei riitä niille nykyisille.

Vierailija
4/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja sitä kyllä on), vaan se, että mikä anoppi on arvostelemaan, kun ei todellakaan ole mukana meidän arjessa ja näe miten me eletään? Tottakai silloin harvoin, kun saadaan lastenhoitoapua on kiva, että anoppi seurustelee isompien lasten kanssa, että itse saa edes joskus antaa jakamatonta huomiota vauvalle! Tästä anoppi sitten pienessä päässään päättelee, että me ei olla isompien lasten kanssa ollenkaan. :(

Vierailija
5/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedät itsekin olevasi huono äiti. Siksi kuvittelet, että anoppi on ilkeä. Etsit piilomerkityksiä, joita ei oikeati edes ole.

Vierailija
6/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän piilomerkitystä siinä on, jos anoppi sanoo minulle suoraan, että X tekee näin, koska ei saa tarpeeksi huomiota vanhemmilta? ;D Minusta siinä ei ole kauheasti tulkinnan varaa...

Vierailija
7/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein niin tai näin- aina väärinpäin

Vierailija
8/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa sanoa ääneen?

Vierailija
9/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten teidät kaiken mun elämästä?!? :D

-ap-

Vierailija
10/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on pieni vauva, aikaa on isommille vielä hurjasitkin... vauvathan vaan nukkuu ja syö :)

Vierailija
11/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

v-tyyli paras tyyli???

- tuetaan naiset toisiamme eikä mollata

- vauva tarvitsee valvontaa enemmän kuin isommaat ja

- koliikkivauvat esim. ovat työläämpiä kuin isommat sisarukset- kyllä äidit sen tietää...

Vierailija
12/12 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap- mun anoppi on samanlainen tein niin tai näin- aina väärinpäin