Miksi Kari Tapio
lähti Itsenäisyyspäivänä Linnan juhlia vaimonsa kanssa katsottuaan vielä Manalaan ravintolailtaa viettämään? Kun jossain lehdessä luki, että "KT arvostaa suuresti rauhallisia koti-iltoja vaimonsa kanssa, ja siksipä viettikin Itsenäisyyspäivää vaimonsa kanssa kodin rauhassa Linnan juhlia televisiosta katsellen." Ja palasi kotiin vasta seuraavan päivän iltana.
Kommentit (34)
jos sydän tekee topin, niin sille ei voi mitään. Rauha hänen muistolleen ja voimia omaisille.
Ainakin noin taloudellisessa mielessä... aikamoisen omaisuuden ehti vaimonsa ja lastensa tulevaisuuden turvaksi kartuttaa ja oli kuitenkin työkykyinen loppuun asti. Isiä ei aina kannata uskoa.
Eikö se Pian isä sanonu jo noiden ollessa nuoria, että älä lähde ton miehen mukaan.
Herkkä mies, alko vei.
sellanen pitkä artikkeli Kari Tapiosta jossa sanottiin, että KT:lla oli aikanaan (olisko 80-luvulla?) myös syrjähyppyjä, mutta että hän itse ei niitä oikeastaan edes syrjähyppyinä pitänyt, koska ei niitä naisia rakastanut. Aika ällöltä kuullostaa... Muissa medioissa on sitten aina toitotettu vain sitä, että kun hän on aina ollut niin vain yhden naisen mies että...
Tavalla tai toisella. "Ei yksikään voi päättää päivistään, ne määrätään".
Valoa päin, Kari
sellanen pitkä artikkeli Kari Tapiosta jossa sanottiin, että KT:lla oli aikanaan (olisko 80-luvulla?) myös syrjähyppyjä, mutta että hän itse ei niitä oikeastaan edes syrjähyppyinä pitänyt, koska ei niitä naisia rakastanut. Aika ällöltä kuullostaa... Muissa medioissa on sitten aina toitotettu vain sitä, että kun hän on aina ollut niin vain yhden naisen mies että...
enpä usko oikein
Tiedän siellä teollisuusalueella olevan ainakin eri bändien harjoituskämppiä - olisko ollut sitten siellä dokailemassa?
enpä usko oikein
ja tilaisuus on tehnyt varkaan. Mutta usko sä mitä haluat...
Järkyttävää, miten tällä palstalla otetaan kovin asiantuntevasti ja erittäin jyrkästi kantaa täysin teille tuntemattomien ihmisten ja perheen asioihin - asioihin, joistä teillä ei ole mitään varmaa tietoa - ainoastaan roskalehtien rahanhimossa tekemät lööpit! En tiedä nauraa vai itkeä tälle keskusteluketjulle - taidan nauraa. On näemmä helppo huudella henkilöstä, jonka uurna laskettiin eilen. Lehdetkin tekivät vielä yhden tilin Kari Tapiolla - hänpä ei pääse enää puolustautumaan. Niille, jotka ette muuten tiedä: alkoholismi on diagnosoitu sairaus. KT oli asian suhteen hyvin avoin ja rehellinen. Tämä on rohkeutta!
Itse asiaan, eli tähän au-poikaan en ota kantaa, koska asia ei minulle kuulu enkä tiedä taustoja. Sen kuitenkin tiedän, että lehtien totuus ei ole koko totuus. Mediakritiikkiä teiltäkin, kiitos.
Muutoin sanon teille: hyi inhotus, mitä keskustelua. Ette todennäköisesti osaa edes hävetä!
Kari Tapio kuitenkin jää elämään kuolemansa jälkeen elämäntyönsä vuoksi - kuinka monet meistä ja teistä - kysynpä vaan...
Vierailija kirjoitti:
joiden luokse se meni sieltä Manalasta jatkoille, onko missään sanottu? Pitkän linjan dokuja, nuorisoa vai mitä?
https://www.is.fi/viihde/art-2000006625002.html Kari Tapio vietti elämänsä viime hetket salaperäisessä seurueessa, jonka jäsenistä kukaan ei ole aiemmin puhunut sanaakaan julkisuudessa. Järkyttävästi päättyneissä juhlissa mukana ollut mies kertoo nyt IS:lle, mitä itsenäisyyspäivän jatkoilla vuonna 2010 tapahtui.
Tykkäsin paljon Kari Tapiosta ja kun joskus kuolen niin haluaisin soitettavan hänen laulunsa Olen kuullut on kaupunki tuolla 💚
Hänen päivänsä tulivat täyteen. Ehkä hän jo aavisti sen. Halusi lähteä vielä kerran juhlimaan ja tapaamaan ihmisiä.
Kari Tapio oli rehellinen ihminen. Jos ja kun sössi niin tunnusti sen. Alkoholi oli noilla vuosikymmenillä monenkin artistin lohtu; ihan koko ajan piti mennä paikasta paikkaan ja koko ryhmä mukana. Kun joku narautti pullon korkin niin siihen oli helppo mennä mukaan.
Popedan Pate (ja moni muukin) osaa kertoa kirjassaan nuo vauhtivuodet.
https://ikurinturpiini.fi/wp-content/uploads/2017/10/ikurin_turpiini_pa…
Vierailija kirjoitti:
Hänen päivänsä tulivat täyteen. Ehkä hän jo aavisti sen. Halusi lähteä vielä kerran juhlimaan ja tapaamaan ihmisiä.
Näin ehkä oli, että aavisti lähtönsä.
"Kari Tapio eli täydellä sydämellä ja kuoli kuin työmies – buutsit jalassa".
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2010122212906296
"Kari Tapion leski Pia Viheriävaara ei toipunut koskaan miehensä kuolemasta. Hän toivoi loppuun saakka pääsevänsä Karin luo. Pääisiäisenä toive toteutui"
https://seura.fi/viihde/julkkikset/kari-tapion-leski-ei-koskaan-toipunu….
Näin käy ehkä joskus minulle ja papalle - tykätään toisistamme niin paljon.
miksi ei ois lähteny? Kai sitä saa liikkua ihan vapaasti.Vaikka arvostaa koti-iltoja niin ei kai se tarkota ettei sieltä kotoo saa mihkään enää lähtee.