Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli naapurin raskaana oleva nainen tupakalla miehensä kanssa.

Vierailija
26.12.2010 |

Olin aivan sanaton ja juttelin niitä näitä, vaikka kuvotti kyseisten idioottien toiminta. Tulin maininneeksi muksun sairastaneen joulun (perussairaus), niin naapuri tokaisi, että toivoo vain ettei omalle lapselle mitään pahaa tapahdu ja että kaikkihan lapsilleen toivoo parasta. Mies nyökytteli vieressä ja silitti mamman massua samalla kun itsekin poltti. Jestas. Toivottavasti kuolevat synnytykseen.

Pitäisikö seuraavan kerran sanoa jotain? Nainen on kyllä jo kolmekymppinen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän

Vierailija
2/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, miten humaani ihminen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, miten humaani ihminen olet.

tuli mieleen...

Vierailija
4/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku helvetin adhd teillä on kumminkin muutaman vuoden päästä siinä naapurissa ja sit ei oo kellään kivaa. Eikä torppaakaan saa enää myytyä, jos ostajat saa vihiä asiasta...

Vierailija
6/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

humaani: inhimillinen, ihmisystävällinen, suvaitsevainen. inhimillinen

Vierailija
7/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lapselle "parempi" jos äiti polttaa vähän kuin että yrittää väkisin tuskissaan olla ilman, että siitä äidin stressistä on enemmän haittaa kuin siitä jos polttaa päivässä vaikka kaksi.

Kaveri oli kyllä ilman minkä pystyi mutta juuri tuon 1-2 poltti päivässä.

Vierailija
8/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lapselle "parempi" jos äiti polttaa vähän kuin että yrittää väkisin tuskissaan olla ilman, että siitä äidin stressistä on enemmän haittaa kuin siitä jos polttaa päivässä vaikka kaksi.

Kaveri oli kyllä ilman minkä pystyi mutta juuri tuon 1-2 poltti päivässä.

neuvolassa ja lääkärissä sanottiin. Eli poltin korkeintaan neljä tupakkaa per päivä.

Vierailija
9/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on lapselle "parempi" jos äiti polttaa vähän kuin että yrittää väkisin tuskissaan olla ilman, että siitä äidin stressistä on enemmän haittaa kuin siitä jos polttaa päivässä vaikka kaksi. Kaveri oli kyllä ilman minkä pystyi mutta juuri tuon 1-2 poltti päivässä.

neuvolassa ja lääkärissä sanottiin. Eli poltin korkeintaan neljä tupakkaa per päivä.

ja meni se 0-4 päivässä..

Vierailija
10/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tupakan lopettamisesta aiheutuva stressi on niin lyhytaikaista raskausaikaan nähden. Kun tervaat mukeloasi 9kk on se paljon isompi paha kuin muutaman viikon vieroitusoireet!! Onpas taas selkärangattomia itsekkäitä ihmisiä linjoilla!

Vierailija
11/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tupakan lopettamisesta aiheutuva stressi on niin lyhytaikaista raskausaikaan nähden. Kun tervaat mukeloasi 9kk on se paljon isompi paha kuin muutaman viikon vieroitusoireet!! Onpas taas selkärangattomia itsekkäitä ihmisiä linjoilla!

Vierailija
12/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut varmasti aikaa lopettaa se röökaaminen jo aikaisemmin, joten se stressi on jo kärsitty.

Ihan turhia puolusteluja tollaiset "ei se pari tupakkaa haittaa". Kun kerran näkee videokuvaa sikiöstä joka kramppaa hapenpuutteesta sen ajan kun äiti polttaa tupakkaa, pn helppo lopettaa.

Jos ei halua lastansa vahingoittaa, miksi se pätee vasta syntymän jälkeen? Luulisi että sille haluaa parasta myös ennen syntymää.

Ja olen itse polttanut vuosia, mutta heti kun sain tietää olevani paksuna, lopetin. Viikko kärsimystä mutta oikean asian puolesta!

Mitä ei äiti tekisi lastensa eteen?

Vierailija
13/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut varmasti aikaa lopettaa se röökaaminen jo aikaisemmin, joten se stressi on jo kärsitty.

Ihan turhia puolusteluja tollaiset "ei se pari tupakkaa haittaa". Kun kerran näkee videokuvaa sikiöstä joka kramppaa hapenpuutteesta sen ajan kun äiti polttaa tupakkaa, pn helppo lopettaa.

Jos ei halua lastansa vahingoittaa, miksi se pätee vasta syntymän jälkeen? Luulisi että sille haluaa parasta myös ennen syntymää.

Ja olen itse polttanut vuosia, mutta heti kun sain tietää olevani paksuna, lopetin. Viikko kärsimystä mutta oikean asian puolesta!

Mitä ei äiti tekisi lastensa eteen?

Lapsi oli kyllä toivottu mutta ei yritetty. Mutta kait olis pitänyt abortoida ettei olisi joutunut tällästä paskaa, selkärangatonta äitiä sietämään.

Vierailija
14/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetin molempien kohdalla, eikä tehnyt tiukkaakaan. Kyse oli minun lapsistani, ei minusta. Sitten kyllä vältetään graavikalaa ja maksaa raskausaikana, mutta poltetaan tupakkaa. Mitä jeesustelua!!!

Vierailija
15/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo provo, oikein tuli sairaudet mainituksi ja mahan silittely, ei mene ihan läpi...

Vierailija
16/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri oot.Mitä sä tänne sitä tuut kertoo? oisit sanonu päin naamaa.

Vierailija
17/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuntovajaista suomalaista mammapaskaa, kun kuittaillaan muiden mammojen "virheistä". Onko oma elämä tylsää vai mistä kumpuaa se toisten moralisoimisen tarve? Vai oletko kenties itse esimerkillinen mamma kaikilla elämän osa-alueilla? Haluaisitko vuoden mamma-palkinnon?

Vierailija
18/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksetaan valittaa jostain mammojen meikkailuista ja niin moni vetelee ihan rauhassa tupakkaa, hyi helvetti. se on vaan niin sairaan näköstäkin kun nainen maha pystyssä polttelee. itse poltin mutta lopetin kun sain tietää olevani raskaana, minusta tuo on vain itsekästä ja selittelevät stressillä :D voi luoja anteeks nyt vaan olen pahoillani jos se elämä on niin vaikeeta ilman mutta jos teillä itellä on hyvä olo siitä ja ei oo mitään omantunnon tuskia niin siitä vaan sitte, ei se muille tietysti kuulu.

eniten inhottaa kommentit joita jo muutaman lapsen vanhemmat ovat heitelleet "lopetitko polttamisen vai? aijaa?? kyllä mä ainakin poltin ja ihan terve vauva tuli" mut joo ei voi mitään toisilla on vaan vähän ohuempi aivomassa. täytyy vaan olla sitten ylpeä itsestään kun ei ollut mitään ongelmia laittaa asioita tärkeysjärjestykseen ja lopettaa lapsen takia.

Vierailija
19/19 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen 15 vuotta jokapäiväistä sauhutusta. Ei se helppoa ollut, mutta ei niin vaikeaa, etten olisi pystynyt.

En silti tuomitse äitejä, tulevia sellaisia, jotka vaikka vähentävään puoleen. Meillä on jokaisella niin oma tarinamme kerrottavana.

Oikeissa olijoita ei ole edes Jumala.