Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelien ikärajoista ongelmaa...

Vierailija
26.12.2010 |

Vanhempi poikamme 17-vuotias sai joululahjaksi 16+ tietokonepelin. Sitä haluaisi ehdottomasti pelata myös 14-vuotias poikamme. Hänen mukaansa ikärajat on vain suosituksia. Mieheni lopulta sanoi, että harkitaan uudelleen, kun olet täyttänyt ensin 15 vuotta. (Täyttää vasta ennen ensi joulua).

Tässä sitten taistellaan ikärajoista!

Onko perheemme ihan "vammainen! ja vanhemmat liian tiukkoja?

Ottaa pattiin ja hermoon tämä jatkuva huuto pojalta!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni poikasi voisi pelata sitä k-16 hän on jo kuitenkin 14-vuotias ja ymmärtää että peli on kuitenkin vain fiktiota.

Vierailija
22/25 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu lapseesi.

Tutustu esikoisen peliin.

Mulle kaikki meidän lapsen pelit on tuttuja ja kaikkien pelejen ikärajaa en ihan ymmärrä.

Tee sitten päätöksesi.

Minä kyllä antaisin pelata.

Melkein kaikki teinit pelaa K-18 pelejä.

Näin olen kuullut koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan tän jutun 12.v näkökulmasta. Antaisin itse hänen pelata, koska uskoisin että se on kuullu varmaan ihan tarpeeksi siitä pelistä, vaikka kavereilta. Tai mitä jos se on pelannu sitä peliä, vaikka kavereilla. On se poika kummiskin jo 14 niin uskoisin sen tietävän jo niistä jutuista mitä pelissä tapahtuu.

Vierailija
24/25 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ikärajat on vittu aivan liian yläkanttiin. Gta v on k18 mutta USAssa k13

Vierailija
25/25 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää äidit on täälä ihan sekasin :D

ne lapset jotka lukee tätä ja niillä on tiukat säännöt pelaamisesta,tässä on teille pari vinkkiä. Ei teidän tarvi kertoa kaikkea mitä pelaatte, ja jos sun vanhemmat kysyy että mitä pelaat nii sano joku k7 peli. Ja jos haluat ostaa k18 pelin ja oot alaikäinen sä voit ostaa sen silti ilman aikuista netistä. Ei vanhempien tarvi olla aina kattomassa mitä teet.