Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen UÄ-tutkimus

Vierailija
26.12.2010 |

Tehdäänkö tuo ensimmäinen UÄ-tutkimus ihan samanlaisella "tutkimuspöydällä", kuin gynekologisessa tutkimuksessa? Amerikkalaisissa TV-ohjelmissa tuo tapahtuu niin siististi, naisen päällä on suojana paperinen "esiliina", mutta entä oikeasti, istutaanko siinä sellaisessa sammakkoasennossa miehen edessä ilman mitään suojaa? Anteeksi tyhmä kysymys, kunhan haluan valmistautua. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ainakin kaikista kolmesta lapsesta ollut puoli-istuvassa asennossa jalat rennosti sellaisella rahilla. Paitaa vain vähän nostettiin ja housujen vyötäröä alemmaksi ja siinä se.

Vierailija
2/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme siinä pillussa on niin vaikeaa näyttää muille, tarvittaessa siis? Ultrassa ei tarvitse tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen ei selvästi ole koskaan ollut ekassa ultrassa - vatsan päältä ei ultrata ennen kuin on niskapoimu-ultran aika.

Samanlainen tilanne kuin sisätutkimuksen yhteydessä.

Vierailija
4/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynen pöydällä gynen tutkimusasennossa, mies on pääpuolessa. Vatsan päältä sitten käy siistimmin. Mä jouduin kyllä neuvolan sydänäänten kuuntelussakin vääntäytymään gynen pöydälle.

Vierailija
5/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme siinä pillussa on niin vaikeaa näyttää muille, tarvittaessa siis? Ultrassa ei tarvitse tietenkään.

aina tehdä alakautta. Riippuu ihan kaupungista, mutta Porissa se on meikälle tehty ihan vatsan päältä.

-kakkonen-

Vierailija
6/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle vielä np-ultrakin tehtiin alakautta. Kysyin varhaisultrassa, että tehdäänkö se np-ultra vatsan päältä ja lääkäri sanoi, että tehdään. Mies ei ollut kovinkaan iloinen kun kuuli sitten ultrassa, että se tehdään sittenkin alakautta. Mutta ei se mies siellä jalkojen välissä ole, vaan lääkäri.

Vierailija
7/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tehtiin eka ultra sisäkautta, ehdit kyllä tottua alapääsi ronkkimiseen. Jotenkin huvittavia nää.

Vierailija
8/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen ei selvästi ole koskaan ollut ekassa ultrassa - vatsan päältä ei ultrata ennen kuin on niskapoimu-ultran aika.

ultrattu viikon 12 kieppeillä ekan kerran() ja se on tehty vatsan päältä. Seuraava ultra onkin sitten ollut vasta rv25, sekin vatsan päältä.

Vierailija
9/9 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka UÄ aina sisäkautta Kakkonen ei selvästi ole koskaan ollut ekassa ultrassa - vatsan päältä ei ultrata ennen kuin on niskapoimu-ultran aika.

kaikki muut vatsan päältä ja lapsia on 4