Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 20-vuotias ja minua vaivaa toivoton vauvakuume

Vierailija
26.12.2010 |

Puolisentoista vuotta olen kärsinyt tästä kauheasta vauvakuumeesta. Aina olen lapsista tykännyt ja tärkein päämäärä elämässä on aina ollut tulla joskus äidiksi, olen jopa lastenhoitaja ammatiltanikin, mutta tämä vauvakuume on jotain aivan sietämätöntä, enkä kohta kestä enää. Elämäntilanne olisi periaatteessa otollinen, olen kihloissa ja asumme vuokralla omakotitalossa hyvällä ja turvallisella alueella. Käyn myös töissä. Minua pari vuotta vanhempi mieskin on jo kauemman aikaa haaveillut perheenlisäyksestä. Muut minun ikäiseni bilettävät ja käyvät ulkomaan matkoilla, mutta jos minä haaveilen esim. laivareissusta, haluan ottaa sinne jonkun sisaren lapsista mukaan, koska minua ei kiinnosta enää biletys vaan perhe-elämä. Sisaren lapset ovat useasti meillä koko viikonlopun hoidossa, koska on vaan niin vietävän hauskaa viettää tavallista arkea lasten kanssa, käydä pulkkamäessä, saunassa ja leipoa vaikkapa pipareita.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain esikoiseni pari kuukautta vajaa 20 vuotiaana.

Seurustelua takana oli tällöin 5 vuotta ja omakotitalo vakityöpaikallakin löytyi.

Nyt esikoisemme on 1 v ja tosi onnellinen olen. :)

Bilettämisestä en oo koskaan erityisemmin tykännyt.

Aina olen lapsista tykännyt ja äidinrakkaus on valtava, ei se äitiys ikää katso!

Vierailija
2/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse parhaiten milloin on valmis lisääntymään ja huolehtimaan jälkikasvustaan. Itse sain esikoisen 19-vuotiaana, keskimmäisen 21-vuotiaana ja kuopuksen 25-vuotiaana. Olen erittäin tyytyväinen että sain lapset nuorena, nyt edelleen onnellisesti naimisissa ja lapset jo 16 v, 13 v ja 9 v. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole 22 vuotias 4 kuukautisen pojan äiti ja ikinä en ole onnellisempi ollut. Jos asiat on noin mallillaan kuin sinulla taitaa olla niin itse en epäröisi ollenkaan lapsen tekoa. Itse kyllä tykkäsin bilettää ja varmaan kun lapsi on isompi niin silloin tällöin voin lähteä, mutta nyt poikani on tärkeintä maailmassa. Onneksi lapseni on ollut tosi helppo ettei ole tarvinnut jäädä sisälle jumittamaan on voinut laittaa poitsun rattaisiin ja lähteä kahtelemaan maailmaa :)

Vierailija
4/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. lapseton nainen 30 vee

Vierailija
5/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue av-palstaa, niin kyllä lapsensaantihalut lähtee T. lapseton nainen 30 vee

Sitäkin on yritetty, olen roikkunut tällä palstalla jo hyvän aikaa, eikä ole auttanut yhtään. ;)

AP

Vierailija
6/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue av-palstaa, niin kyllä lapsensaantihalut lähtee

T. lapseton nainen 30 vee

ja elämäänsä tyytymättömiä naisia, mut olen huomannut et nää valittajat yleensä 30+ ensisynnyttäjiä, ei nuoret valita kun jaksavat vielä eikä lapsi ole niin suuri mullistus kun ei ole kerennyt itsenäistä elämää elää niin kauan.

Kaikki on niin henkilöstä riippuvaa.

Mutta jos ihmisen pitää lukea jotain nettipalstaa tehdäkseen päätöksen hankkia lapsi/jättää hankkimatta, niin jotain on ja PAHASTI pielessä!:-D

Vierailija
7/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että huomenna alkaa alennusmyynnit ja kaikki muut odottavat innoissaan, että pääsevät ostamaan itselleen vaatteita, mutta minäpä haluaisin mennä ostamaan vauvanvaatteita! Yritän kuitenkin sen verran itseäni hillitä, etten retkahda joululahjarahoja käyttämään vauvanvaatteisiin vielä tässä vaiheessa.

AP

Vierailija
8/8 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta! Itselläkin niin kova kuume, etten tiedä mikä tähän auttaisi. Kaupoissa kierrellessäni mieluiten hypistelen vauvojen vaatteita ja muita tarvikkeita (ja olen sortunut niitä ostelemaankin ;) Ja ammatikseni on tulossa kätilö. Sinun tilanteesi kuulostaa kyllä aikalailla täydelliseltä, mitä sitä turhaan odottelemaan jos kaikki asiat ovat noin hienosti mallillaan! Toivottavasti toiveesi toteutuu mahdollisimman pian jos sen toteuttamisen päätätte aloittaa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän