Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa lapseni nimi

Vierailija
26.12.2010 |

Tuli laitettua hätäpäissään ihan tyhmä nimi.

Joutuu aina tavaamaan. Voiskohan sitä muuttaa vielä?

Vai antaa pojan huoleksi, että päättäköön itse jos haluaa nimeä vaihtaa. Vai voisko lisätä perään vielä yhden nimen...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa asuu myös ruotsinkielisiä ihmisiä.

Kuka IDIOOTTI lausuu nimen Ida 'Ida'?!!! Hahahaha, aika tyhmä saa olla.

Kyllä toi Ida menee ihan samaan sarjaan Sarojen, Ninojen ja Tinojen kanssa. Jos siihen laitetaan lyhyt vokaali, niin silloin olisi syytä lausua lyhyenä.

Vierailija
2/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se jonka pojan nimi oli Casper, mielestäni se on todella suloinen nimi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa asuu myös ruotsinkielisiä ihmisiä. Kuka IDIOOTTI lausuu nimen Ida 'Ida'?!!! Hahahaha, aika tyhmä saa olla.

Kyllä toi Ida menee ihan samaan sarjaan Sarojen, Ninojen ja Tinojen kanssa. Jos siihen laitetaan lyhyt vokaali, niin silloin olisi syytä lausua lyhyenä.

ihan sama juttu noissa. Kuka lausuu nimen Tina 'Tina'?!! Siis mikä *itun uuden vuoden tina? Kyllä se lausutaan 'Tiina' ihan, kuule. Saran nyt voi lausua Sarana tai Saarana, ihan miten kantaja/nimen päättäjä haluaa ja riippuen myös onko suomen vai ruotsinkielinen.

Vierailija
4/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekavaa...

Vierailija
5/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimi on IDA enkä ole ikinä elämässäni kuullut kenenkään sanova ida vaan selvästi Iida, niin kuin kuuluukin. Ei ole ikinä tullut edes mieleeni.

Vierailija
6/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nimi on IDA enkä ole ikinä elämässäni kuullut kenenkään sanova ida vaan selvästi Iida, niin kuin kuuluukin. Ei ole ikinä tullut edes mieleeni.

siinäs kuulit, senkin JUNTTI! :D

Vierailija
7/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Casper on kiva, ei mielestäni syytä vaihtaa. Minäkin olen "tavallinen" Tiina ja aina saa sanoa että Tiina kahdella iillä, se tulee ihan selkärangasta.

Vierailija
8/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehden, aihe vapaa, keskustelupalstalta. Olis kannattanu päättää/miettiä asia ihan itekseen.

Vierailija
9/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomessa asuu myös ruotsinkielisiä ihmisiä. Kuka IDIOOTTI lausuu nimen Ida 'Ida'?!!! Hahahaha, aika tyhmä saa olla.

ihan sama juttu noissa. Kuka lausuu nimen Tina 'Tina'?!! Siis mikä *itun uuden vuoden tina? Kyllä se lausutaan 'Tiina' ihan, kuule. Saran nyt voi lausua Sarana tai Saarana, ihan miten kantaja/nimen päättäjä haluaa ja riippuen myös onko suomen vai ruotsinkielinen.

Minun nimeni on Tina ja se myös lausutaan [tina]. Jos äitini olisi halunnut minusta Tiinan, olisi nimeni varmaankin Tiina.

Vierailija
10/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeni on Tina ja se myös lausutaan [tina]. Jos äitini olisi halunnut minusta Tiinan, olisi nimeni varmaankin Tiina.

Vierailija
11/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut oppivat joka tapauksessa nimet. Vieraista ei ole niin väliäkään.

Vierailija
12/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku kutsuu minua Saaraksi! :(

terveisin Sara

Vierailija
13/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimen Balthasar.

Nyt kaduttaa jo niin vitusti.

Voisiko käyttää toista nimeä kutsumanimenä?

Vierailija
14/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sasper ja Cesilia ei olekaan Sesilia vaan Kesilia.

Victoria olisi Vistoria ja Janica Janisa. Marco on Marso. Murcu olisi Mursu ja Perce Perse.

Sellaista se on.

Vierailija
15/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli laitettua hätäpäissään ihan tyhmä nimi.

Joutuu aina tavaamaan. Voiskohan sitä muuttaa vielä?

Vai antaa pojan huoleksi, että päättäköön itse jos haluaa nimeä vaihtaa. Vai voisko lisätä perään vielä yhden nimen...

Vierailija
16/41 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin nasta, että laitettiin lapselle nimeksi.

Muita?

Vierailija
17/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siihen tottuu. Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä.

Vierailija
18/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1985/19850694

ja pistää samantien sitten kolme, mistä valita kutsumanimi..

Vierailija
19/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla Iida joutuu "tavaamaan" eli sanomaan olevansa Iida kahdella iillä, samalla vaivalla kai menee "kasper ceellä".

Vierailija
20/41 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla Iida joutuu "tavaamaan" eli sanomaan olevansa Iida kahdella iillä, samalla vaivalla kai menee "kasper ceellä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi