Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva. Mitä kiellettyä nautit joulupöydässä?

Vierailija
26.12.2010 |

Minä join pikkuisen punaviiniä ruuan kanssa eilen ja aattona, mutta en syönyt riskiruokia. Mieli olisi tehnyt...

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkohomejuustoa parin voileipäkeksin päällä (juusto oli pastöroidusta maidosta valmistettua).

Vierailija
42/45 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman turvaistunta kuljettamista ja listeriariskin ottamista. Molemmissa ottaa äärimmäisen pienen riskin siitä että lapsi kuolee.

Vain siitä toisesta voi saada sakot, mutta se on tässä vertauksessa mrkityksetöntä. Ainakin lapsen kuoleman rinnalla.

Mutta tottaka se on sinusta älytöntä koska sinä voit riskeerata lapsesi elämän kun hn on kohdussasi. Minusta taas sellainen toiminta on todellakin älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko esittää Raskaana olevaa-marttyyriä? Jos oli pastöroitua, niin ei ollut riskejä. Jos taas pelkäsit riskejä, niin ei olisi ollut eroa, vaikka olisit syönyt koko juuston.

valkohomejuustoa parin voileipäkeksin päällä (juusto oli pastöroidusta maidosta valmistettua).

Vierailija
44/45 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä vedät herneet nenään minun syömisistäni? Vastasin ap:n kysymykseen, mikä on sinun ongelmasi?

Halusitko esittää Raskaana olevaa-marttyyriä? Jos oli pastöroitua, niin ei ollut riskejä. Jos taas pelkäsit riskejä, niin ei olisi ollut eroa, vaikka olisit syönyt koko juuston.

Vierailija
45/45 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ole raskausaikana juonut mitään alkoholia, joten eipä paljon ahdistanut. Jätin valkohomejuuston, graavilohen ja mädin syömättä. Muuta kiellettyä meillä ei ollutkaan tarjolla.

Odotan neljättä lasta ja kymmenen vuotta sitten ekaa odottaessani söin varmaan jouluna ihan kaikkea ja join vielä pari lasia punkkua ruuan kanssa ainakin yhdissä pikkujouluissa. Liekö sitten ns. maalaisjärjen määrä vähentynyt vai kasvanut iän myötä, kun olen joka raskaudessa ollut tarkempi syömisten ja juomisten suhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi