Miksi pullukat sulloutuvat aivan liian pieniin vaatteisiin?
Eikö peiliin katsota lainkaan, kun läskit pursuvat farkkujen kauluksesta ja paita nousee rintojen alapuolelle? Ylipainoinenkin voi pukeutua todella tyylikkäästi, mutta pinkeät kuteet saavat kenet tahansa näyttämään naurettavalta.
Kommentit (8)
kun isoja vaatteita ei ole kivannäköisinä niin pitää ostaa pienempiä ja hienompia.
Tosin aika harvoin tulee vastaan sellaisia pullukoita jotka tursuilevat hallitsemattomasti vaatteistaan.
kun isoja vaatteita ei ole kivannäköisinä niin pitää ostaa pienempiä ja hienompia.
Tosin aika harvoin tulee vastaan sellaisia pullukoita jotka tursuilevat hallitsemattomasti vaatteistaan.
Lisään vielä, että ehkä siinä tiukemmassa puserossa olo kuitenkin tuntuu hyvältä?
Tietenki siksi, että pääsee av:lle kehumaan tyyliin "olen 156 senttinen, painan 98 kiloa ja kyllä mulle ainakin mahtuu vaatteet kokoa 34. En siis todellakaan ole läski."
Kun ottaa koon joka menee päälle, niin hihat/lahkeet on puoli metriä liian pitkät.
Postimyynnistä kun tulee isojen naisten vaatelehti, niin naiset ovat isoja joka suhteessa.
Joo, oma vika läskistyä :( isot rinnat ja leveä lantio on ollut normipainoisenakin
Tietenki siksi, että pääsee av:lle kehumaan tyyliin "olen 156 senttinen, painan 98 kiloa ja kyllä mulle ainakin mahtuu vaatteet kokoa 34. En siis todellakaan ole läski."
koska ne ylimääräiset kilot tulevat salakavalasti hiipien, ein sitä itse ihan heti huomaa vaihtaneensa vaatekokoa..ja sitten kun sen huomaa, ajattelee, että äkkiä sitä pari kiloa laihduttaa, ettei kuukauden parin takia kannata garderobia uusiksi laittaa...
mutta pari kuukautta menee ja onkin taas pullistunut kilon tai kaksi ja sitten on pakko mennä sinne vaatekauppaan, jotta on ehkä vuoden fiksusti pukeutunut, kunnes taas huomaa vaatteiden kiristävän..
Ja sitten he ovat lihoneet. En minä ainakaan heti ostanut uutta vaatevarastoa, kun lihoin. Käytin vanhoja vaatteita. Sitten jossain vaiheessa ostin uusia, isompia, ja nyt olen laihtunut, joten tällä hetkellä käytän kaksi numeroa liian suuria vaatteita, kun en taaskaan viitsi ostaa uusia. Että näin se voi mennä.