Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitinpa tänään wii fit kuntoilun

Vierailija
25.12.2010 |

ylipainoa löytyy ja kokonaista 69 kaloria kulutin : ) yt vaan jatkamaan joka päivä.

Onko muita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

xboxiin katselin jo soppelia peliä, kahden vaiheilla olen kumman hankkisin..

Vierailija
2/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä mulle jäikin tää aika vasta kun kaikki nukkuu.

Toi wii fit plus on ihan oikea kunto-ohjelma, eikä mikään peli. Meinaan nyt ruveta kuntoilemaan tunnin päivässä koko kevään, tänään en kehdannut kauempaa kun kello oli jo noin paljon.

Toi tasapainolauta on tosi kiva juttu, siinä on sitten vaaka samalla, joten kehittymisen(=kutistumisen?) näkee siinä samalla.

tv. ylipainoinen sohvaperuna, joka kehtaa kuntoilla vaan kotona pimeässä ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos oikeasti haluatte kuntoilla wiillä niin ostakaa ihmeessä EA Sports Active 2 -peli. Se on oikeasti kuntoilupeli, jonka ovat suunnitelleet huippupersonaltrainerit ja siinä tulee kuntoiltua ihan eri tavalla kuin wii fitissä. Voi aloittaa esim. 9 viikon kunto-ohjelman tai sitten tehdä yksittäisi harjoituksia ja suunnitella ne itse tai sitten pyytää personal traineria suunnittelemaan ohjelman. Ja sitäkin voi pyytää esim. full body, upper body, cardio jne. siis aivan mahtava peli.

Mukana tulee sykemittarit ja ruudulta näkee koko ajan oman sykkeen. Lisäksi voi netin kautta liittyä kuntoryhmiin, jossa pystyy vertailemaan muiden tuloksia niin auttaa tosi paljon motivaatiossakin siis se ryhmätuki. Kaikki tulokset on hyvin tilastoituina netissä jne.

En voi kuin suositella. Pelissä oikeasti hengästyy, tulee hiki ja kunto kohenee. Maksaa noin satasen Prismassa, mutta itse tilasin verkkokauppa.comista 82,90 € hintaan. Mukana tulee sykemittarit (jalkaan ja käteen) sekä sellainen venytysnauha, joka lisää vastusta tiettyihin liikkeisiin.

Vierailija
4/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton hankin heti maanantaina, nyt on motivaatio korkealla!

-ap

Vierailija
6/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paras kuntoilupeli mitä oon ikinä pelannut :)

t. 4

Vierailija
7/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tilaamassa sen, palataan tohon kakkoseen myöhemmin : )

-ap

Vierailija
8/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä ei ole niitä sykemittareita ollenkaan, mutta toisaalta hintakin on eri :)

Jos tykkäät tuosta ykkösestä niin kannattaa satsata kakkososaankin. Ykköseen on saatavissa myös Active More Workouts eli lisäpeli, jossa tulee lisää liikkeitä ja harjoituksia.

Vierailija
9/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos sulle hyvästä vinkistä!

-ehkä kesäksi - 10 kg : D

Vierailija
10/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trailerissa oli, että oma versio myös PS3:lle, onko kukaan kokeillut sitä / toimiiko pleikkarilla yhtä hyvin? Käyttääkö peli kameraa tai tasapainolautaa ollenkaan?

Vierailija
11/11 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps3-versio toimii ilmeisesti ihan hyvin, xbox-versiosta olen kuullut, että sillä kinect-kameralla on välillä vaikeuksia tunnistaa pelaaja joissakin tietyissä liikkeissä.

Trailerissa oli, että oma versio myös PS3:lle, onko kukaan kokeillut sitä / toimiiko pleikkarilla yhtä hyvin? Käyttääkö peli kameraa tai tasapainolautaa ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme