Miten puhutte miehen kanssa rakastelusta?
Kommentit (27)
pistetään mela mekkoon, liha piiloon jne.
Rakkaalla lapsella monta nimeä...
Saatetaan vaan todeta, että ei ole aikoihin ollut.
kyllä ihan vaan pannaan.
"Mennääks panee?" Tätä käytetään kumpikin.
puhuta tästä aiheesta, ei ennen eikä jälkeen
oletteko varmoja ettei mies petä??
Yleensä rakastellaan, nuhhitaan..
ollut alusta asti... (7v yhdessä nyt) nyt vasta olen ruvenut sanomaan, että eipä se enää "kiihota" ja jos panettaa niin kosketellen aloitettava! tietenkin makkarissa ei muitten nähden tai kuullen :D
touhutaan kuin puhutaan. Jos jommalla kummalla alkaa halut herätä, niin sitten hommiin. Aina tuo mies saa minut tahtomaan, on se niin ihanaaa.
ollut alusta asti... (7v yhdessä nyt) nyt vasta olen ruvenut sanomaan, että eipä se enää "kiihota" ja jos panettaa niin kosketellen aloitettava! tietenkin makkarissa ei muitten nähden tai kuullen :D
Meillä kyllä kuuluu. Olen äänekästä sorttia.
Tässä tapauksessa mieskin ois onnellinen.
Mä puhun suoraan seksistä, mies puhuu "tekemisestä". Vasta hiljattain tajusin, miksi mies luulee mun haluavan aina seksiä, kun sanon, että olisi kiva joskus tehdä yhdessä jotain...
Meillä kyllä kuuluu. Olen äänekästä sorttia.
ai meette ihmisten ilmoille panemaan...! aika kiva juttu... mitäs on lapset mieltä? naapurit?
julkipaikoille panemaan kuitenkaan.
Tarkoitin, että ääntä lähtee siinä touhun aikana..
en muista mistä se lähti...