Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkään masentuneena ollut henkilö enää toipua

Vierailija
25.12.2010 |

jos on ollut vuosia masentunut ja sairauslomalla. Eristäytyy eikä halua olla ihmisten kanssa tekemisissä. Lääkitys ei vaikuta mitään. Voiko tuollaisesta tilanteesta enää nousta ylös? kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on; masennus on varmaan jo kroonistunut...

Vierailija
2/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitää muuttaa. On myös muita hoitokeinoja. Masentunut ei itse jaksa vaatia kunnon hoitoa ja eksyy systeemiin. Voisitko auttaa saamaan tehokkaampaa hoitoa?

Viime viikolla tuli juuri tutkimustulos että masentuneista melkein kaikki paranee tehokkaalla hoidolla, vaikkakin se voi uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen kanssa voi oppia elämään. Alttius sairastua uudelleen valitettavasti säilyy.

Vierailija
4/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkista käypä hoito suosituksista onko KAIKKI hoitomuodot kokeiltu, myös eri yhdistelmänä

Vierailija
5/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pitää muuttaa. On myös muita hoitokeinoja. Masentunut ei itse jaksa vaatia kunnon hoitoa ja eksyy systeemiin. Voisitko auttaa saamaan tehokkaampaa hoitoa? Viime viikolla tuli juuri tutkimustulos että masentuneista melkein kaikki paranee tehokkaalla hoidolla, vaikkakin se voi uusia.

Vierailija
6/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkista käypä hoito suosituksista onko KAIKKI hoitomuodot kokeiltu, myös eri yhdistelmänä

Vierailija
7/7 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei auttanu, ainakin siltä tuntui. Olin useat kerrat sairaalassa ja kävin läpi useat tgerapiatkin. Mutta vuosien sairastamisen jälkeen alkoi olo parantumaan. Olin täysin terve muutaman vuoden mutta nyt alkaa taas masentaa. Toivottavastii menee ohi.

Mutta tiedän myös henkilön joka masentui 14-vuotiaana ja nyt on lähemmäs neljäkymmentä ja yhtä sairas kun silloin nuorena. Tuo henkilö käy töissä jossain suojatyöpaikassa silloin kun ei ole sairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan