onko paljon jos lapset saivat rahaa
mummolta 220e/lapsi? heitä on kolme ja teinejä kaikki. Itse sain 400e häneltä (siis mun äiti).
Kommentit (8)
Mä sain itse 500 ja teini sai satasen mummolta.
mitä välii sillä on? onko se jonku mielest paljon vai ei? mitä ajat takaa
Ihmetyttää nämä kaiken kyselijät. Mitä ihmeen väliä siinä on, jos joku sanoo, että "paljon, meillä mummo antoi kullannupuille 20e" tai "vähän, meillä saatiin tonnit." Tosiaan, mitä ihmettä tällä ajetaan takaa...
Missä tuommoisia ihmisiä kasvaa, jotka ei tiedä, että onko 220 euroa tai 400 euroa isoja lahjoja? Annatteko itse siis tuon suuruisia lahjoja muille?
Meillä pojat sai mummoltaan 20 euroa kumpikin, mieheni sai 50 euroa ja minä en mitään (kyseessä siis minun äiti).
en saa itse koskaan eikä teinitkään kuin max 20
kehumaan lahjarahoilla? Mitään muutakaan vaikutinta ei oikein ole.
En jotenkin ymmärrä rahan antamista lahjana, ellei saajalla ole sille todella tarvetta, esim. opiskelijana tai muuten heikossa taloudellisessa tilanteessa olevana.
En jotenkin ymmärrä rahan antamista lahjana, ellei saajalla ole sille todella tarvetta, esim. opiskelijana tai muuten heikossa taloudellisessa tilanteessa olevana.
Mä taas ymmärrän tosi hyvin. Jos joku on esim. tosi rikas ja tietää, että jos ei anna rahaansa eteenpäin, niin verottaja vie siitä aikanaan perintöverot. Ainakin itse tuommoisessa tilanteessa antaisin maksimimäärät mitä voi antaa verotta.
Lisäksi syynä on joskus sellainen, että joku ei enää omalta terveydeltään jaksa käydä ostamassa joululahjoja, kuten vaikka minun äitini. Haluaa kuitenkin muistaa.
onko se jonku mielest paljon vai ei? mitä ajat takaa