Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä riidelty jouluna?

Vierailija
25.12.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu tapoihin.

Vierailija
2/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini ei viettänyt joulua kotona ;) Ja mieskin ollut aamuvuorossa, kuten muinakin joulunpyhinä tulee oleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi, mies suutui, kaikki oli ensin hyvin, otin 1 lonkeron ja muutuin muka epämukavaksi.

Vierailija
4/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi illalla täälläkin kysyttiin mielipiteitä siitä, kuinka päin takit pitää olla naulakossa. Miehen mielestä selkäpuoli ovellepäin. Se mielipide oli yleisin selvästi, mutta minä pidän pääni ja takit ei käänny :)

Vierailija
5/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi illalla täälläkin kysyttiin mielipiteitä siitä, kuinka päin takit pitää olla naulakossa. Miehen mielestä selkäpuoli ovellepäin. Se mielipide oli yleisin selvästi, mutta minä pidän pääni ja takit ei käänny :)

Rakentakaa vaatekaappi eteiseen niin ei tarvitse riidella.

Terveisin Amerikan junttilsta missa takit ovat oven takana piilossa. On varmasti teidan mielesta jotain kaksinaismoralismia.

Vierailija
6/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi juuri vähän ennen joulua uskovansa, että ensi jouluna tämä perhe on hajonnut. Ja teini tuli jouluaattona huoneestaan nipin napin kahden tunnin ajaksi, koska hänet oli pakotettu pysymään kotona eikä saanut mennä viettämään koko jouluaattoa poikaystävän siskon perheeseen. Veimme hänet sinne sitten jouluaterian jäkeen, eikä hän ole tullut kotiin.

Vierailija
7/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muutoin joka päivä tulee yhteenottoja ukon kans jatkuvasti.

Vierailija
8/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis eilenkään. Isovanhemmat ja lasten isä oli meillä, eikä ollut tarvetta riidella heidänkään kanssa :)

Vierailija
9/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan ei juuri riidellä.

Mies teki kivasti hommia.

Lapset oli aivan ihania. Saivat puisia helmiä lahjaksi ja 5 ja 6 vuotiaat huomasivat heti että kummallakin oli toisen lempiväriä helmet. Vaihtoivat heti purkit iloisesti ja kumpikin oli tyytyväinen. Muutenkin lapset leikkivät sopuisasti kaikilla leluilla.

Vierailija
10/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vetää joka ainoa joulu skitsot jostakin ja huutaa ja rähjää aivan sekopäisenä. Suren sitä, että lapsillamme ei ole vielä koskaan ollut riidatonta joulua. Mun reagointitavoista (sovittelu, hiljaisuus, takaisinhuuto...) ei mikään muuta tilannetta. Illalla sitten pyydellään anteeksi, mutta aatto on taas kerran pilalla lapsilta ja minulta.

Vierailija
11/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joulurauha oli julistettu, että femma kotimammalle, jos rupeatte rähisemään.

Rahat olisivat menneet kotimamman virkistysrahastoon. Sama juttu viime vuonna.

Vuosi sitten ei rahaa tullut ja elän toivoissa, ettei tänäkään vuonna.

Hieman äksyilin miehelleni jouluruokien kanssa. Mies on hidas ja minä nopea ja lasten kanssa aikataulut ovat tärkeitä. Mutta muutoin varsin leppoisaa.

Vierailija
12/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki on miehen vika. Mä oon vaan ollu oma itseni.

Vierailija
13/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vetää joka ainoa joulu skitsot jostakin ja huutaa ja rähjää aivan sekopäisenä. Suren sitä, että lapsillamme ei ole vielä koskaan ollut riidatonta joulua. Mun reagointitavoista (sovittelu, hiljaisuus, takaisinhuuto...) ei mikään muuta tilannetta. Illalla sitten pyydellään anteeksi, mutta aatto on taas kerran pilalla lapsilta ja minulta.

Kurjaa muulle perheelle, otan osaa. Itse olen yrittänyt, että jouluna olisi rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. Alkuaikoina miehen kanssa ei onnistunut, en millän hyväksynyt lärvejä aattoiltana. Nyt on mennyt toistakymmentä vuotta hyvin ja koko perhe on nauttinut jouluista.

Jossain keskustelussa perheen 7-vuotias sai aattona jouluraivarit ilmeiseti jännityksestä. Suurin osa vastaajista oli sitä mieltä, että asiatonta käytöstä. Pelkääkö miehesi, että joulunne jollain tavalla epäonnistuu ja tuolleen varmistaa sen itse?

Vierailija
14/14 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies syyttää minua siitä, että olen sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi