Hyvä vitsi. Kertokaa paras.
Kommentit (6)
edstä ja toinen takaa.
Niinkö? Ehehe.
Kolme mummoa ajoi tandemilla. Keskimmäinen keuli.
Mies menee baariin lemmikkiapinan kanssa. Tilaa itselleen juoman. Sillä aikaa apina hyppelee ympäri baaria. Nappaa oliiveja ja syö ne, nappaa
limetin viipaleita ja syö ne. Sitten se hyppää biljardipöydälle, sieppaa biljardipallon, työntää sen suuhunsa, ja kaikkien hämmästykseksi nielaisee
sen.
Baarimikko huutaa: "Näitkö mitä apinasi teki äsken?"
Mies vastaa: "En, mitä se sitten teki?"
"Se söi pallon biljardipyödältä!"
"Eipä ihmetytä. Se syö kaiken minkä näkee. Olen pahoillani. Maksan biljardipallon ja kaiken muun minkä se söi." Mies saa juotua, maksaa laskunsa ja kaiken mitä apina söi, ja lähtee baarista.
Kaksi viikkoa myöhemmin mies tulee jälleen baariin apinansa kanssa ja tilaa itselleen juoman. Apina alkaa jälleen hyppiä ympäri baaria. Samalla kun mies saa juotua, apina löytää kirsikan. Apina sieppaa sen, työntää sen
takapuoleensa, vetää sen ulos ja sitten syö sen. Baarimikkoa oksettaa...
"Näitkö mitä apinasi nyt teki?"
"En, mitä sitten?"
"Se työnsi kirsikan takapuoleensa, veti sen ulos ja söi sen"
"Eipä ihmetytä. Se syö yhäkin kaiken minkä näkee, mutta biljardipallon nielemisen jälkeen se on mitannut kaiken ensin."
Nuori reportteri lähti Karjalaan tekemään juttua tavallisista ihmisistä. Vastaan tuli ränsistynyt hökkeli, jonka kuistilla istui vanha parrakas mies piippua poltellen. Nuorukainen kysyi vanhukselta halusiko tämä antaa haastattelun ja suostuihan ukko.
”Kertoisitteko jonkin merkittävän – ehkä hauskan – tapahtuman elämästänne?” reportteri pyysi.
Vanha mies mietti hetken. Hän siveli partaansa ja sitten juttu muistuikin mieleen. Pieni hymynkare nousi vanhuksen huulille, kun hän aloitti.
”Eräänä päivänä naapurin rouva eksyi metsään. Lähdimme sitä sitten poikaporukalla hakemaan, kun satuimmekin naapurin pontikkavarastolle. Kun olimme jo aika maistissa, tuli naapurin rouva paikalle ja teimme kaikki temput. Se oli hauskaa se!”
Nuorukainen vaivaantui ja ehdotti, että vanhus kertoisi jonkin toisen tarinan. Kenties vähemmän yksityiskohtaisen.
Vanha mies mietti jälleen hetken ja alkoi muistaessaan iloisena kertomaan:
”Eräänä päivänä naapurin lammas eksyi metsään. Lähdimme sitä sitten poikaporukalla hakemaan, kun satuimme naapurin pontikkavarastolle. Siinä hetken hörpittyämme sattui lammaskin paikalle ja loput varmaan arvaatkin. Se oli lystiä, se vasta oli.”
Reportteri oli jo aivan kauhuissaan ja punastellen ehdotti, että vanhus kertoisi jonkin surullisemman tarinan elämästään.
Vanha mies mietti hetken. Hänen suupielensä kääntyivät alaspäin ja silmissä oli lasittunut katse, kun hän totesi:”No. Eksyin kerran itse metsään.”
nuoruutensa kulta-aikoja. Miten naisia oli kaatunut jne.
Päättivät mennä ilotaloon ja saada naista vielä kerran oikein kunnolla. Tilasivat emännältä talon kaksi parasta naista ja pimeät huoneet.
Madame mietti mielessään, ettei taatusti anna parhaita naisiaan vanhoille kääville. Toimitti huoneisiin pumpattavat barbarat.
Päivien päästä patut istuivat taas rappusilla. Oli hiljaista, kunnes toinen aloitti: "En oikein tiedä.. minun naiseni oli jotenkin kumisen oloinen ja ei antanut mitään vastakaikua".
Toinen tuumasi: "Minun naiseni Oli Noita! Kun painoin vahingossa niskassa olevaa pattia, nainen pieraisi kuuluvasti ja lensi vinkuen ulos ikkunasta"!.
Oli kolme kaverusta ja ne meni... ei hemmetti mua naurattaa niin paljon :))))))) ei pysty :)))))) kertoo enem :))))))) päää :)))))))))