Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti mut 1,5 v sitten enempiä selittämättä

Vierailija
24.12.2010 |

Ei ollut tunteita, mitään ei voinut tehdä. Ehdoton. Mitään ei ollut ajatuksistaan sitä ennen kertonut.

Nyt kuulin, että hänellä on suhde työkaveriinsa. Ja olen ihan satavarma, että tämä oli syy eroomme. Tekisi niin mieli haukkua mies pystyyn siitä, ettei sillä ollut munaa olla rehellinen ja kertoa rakastuneensa toiseen vaan selitteli kaikkea puppua käsittämätöntä soopaa. Ihme pelkuriraukka.

Vieläkin mies välttelee mun kohtaamista. Vissiin syyllisyys on kova, kun ei ystävilleenkään juuri ole tilanteestaan kertonut. Teenkö ihan väärin, jos haukun miehen tai vähintään kerron tietäväni sen toiminnasta. Vai miten pystyisin pitämään tämän asian sisälläni ja pääsemään tuosta paskasta yli? :(

Nyt en kaipais yhtään ylimielistä viisastelua.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ajatteli suojelevansa sun tunteita kun ei kertonut, että on toinen - mutta minä olen ainakin sitä mieltä, että jos toista ihmistä kunnioittaa niin pitää olla rehellinen myös erotessa. Olin hieman samantyyppisessä tilanteessa, mies vaan lakkasi vastaamasta tekstareihin tai puheluihini ja hävisi kartalta. Mun täytyy sanoa, että kyllä tuli parempi mieli itselle kun latasin kaiken sen miten minua loukkasi hiljaisuudellaan meilitse hänelle. Hän ei siihen koskaan vastannut, en sitä odottanutkaan, mutten myöskään halunnut olla mikään uhri joka ei puolusta itseään ja kerro miten pahalta tuntui.

Vierailija
2/2 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä erotaan vipusuhteen avulla ja se olisi jo erotessanne toiminnassa.

Kai jo saa uuden suhteen aloittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan