Hurstin vähäosaisten Joulu oksettaa
Uutisissa vilahti taas tuon Hurstin kärsivä naama.
Ihminen voi olla köyhä, mutta Hurstin juhlassa hän takuulla myös masentuu. Taaskin joku mollovoittoinen valitusvirsi soi taustalla ja kaikilla oli muka niin kauheaa, vaikka pöydät notkuivat ruokaa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät kyllä oksettaa. YÖK! Menisivät töihin niinkuin normaalit ihmiset. Suomessa kuitenkin koulutus on ilmaista, joka takaa sen hyvän työpaikan, ellei ole sosiaalisilta taidoiltaan apinan luokkaa.
.
Hurstin leipäjonoissa on 40% eläkeläisiä, mihinkäs kouluun heidät meinasit laittaa?
Kaikkiaan Suomessa on nyt 660 000, joiden tulot ovat köyhyysrajan alapuolella.
.
Tuosta laista en ole kuullutkaan, että koulutus takaa hyvän työpaikan, laitaako linkkiä tulemaan.
Niin? Ihan itse ovat pienen eläkkeensä hankkineet, kun eivät ole enempää töitä tehneet "työaikanaan". Nyt ruikuttavat, kun eivät itse viitsineet töitä tehdä, kun siihen oli mahdollisuus.
Aika paljon näyttää olevan vain yksinäisiä ja ahneita, kun kerran ilmaiseksi saa. Ehkä ei sukulaislapset ole ajatelleet, että voisi sen mummon kutsua ihan kotiin syömään.
Väittäisin että omista valinnoista riippuu, onko ihan oikeasti nälkäinen. Suomessa kyllä nälkään kuolevakin pääsee vaikka sairaalaan syömään.
Varmasti on vähävaraisia ja kädestä suuhun eläviä, joille ne avustukset ovat hyviä, Ja voitaisiinhan tuollainen jouluruokailu järjestää ihan sitä köyhyyttä ja nälkäisyyttä kuuluttelematta, kun on niin ristiriitaista, kun lehden kuvassa ylipainoinen henklö sanoo, että ei se ruoka kotona yksinään maistu niin hyvälle. Eli ongelma on varmaanse yksinäisyyskin, eikä sitä millään ruokakasseilla poisteta, vaikka tapaahan siellä jonoissa muita ihmisiä.
Eli minua tuo tapahtuma ei ärsytä, mutta nämä vouhkaajat jotka mölisevät tästä suuresta ruokajonojen pituudesta päätellystä nälkäisten määrästä, vaikka se on vain osa totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta että sua oikein oksettaa? En ymmärrä kaltaisiasi ihmisiä. Etkö tunne yhtään empatiaa köyhiä kohtaan? Eivät he jaksa iloita masentuneina.
Minua oksettaa tuo hurstin tapa loihtia juhlaan tuollainen masentunut tunnelma, kun pitäisi piristää ihmisiä.
Ei noiden ihmisten elämää helpota vittuakaan että ne käyvät tuolla kerran vuodessa syömässä, tuosta seuraa vain entistä masentuneempi huominen
Olet siis ollut paikalla ja tiedät millainen tunnelma siellä on?
Vierailija kirjoitti:
vaikkei mikaan ihenne-jobi olekaan. nostan hattua hanelle ja hanen kaltaisilleen. hyvinvointisuomessa on paljon vahaosaisia ja aivan liian paljon itsekkaita hyvaosaisia. eiko se sanonta ole etta koyha antaa vahastaankin ja rikas ei paljostakaan.
Olen kuullut muodossa: Hyvä antaa vähästäkin, paha ei paljostakaan.
Vierailija kirjoitti:
MISTÄ TÄÄLLÄ TAAS KITISTÄÄN?!
Köyhät VITUTTAA!
Media voisi vähän kiinnostua asiaan liittyvistä rahavirroista.
Mikäs siinä jos jaksaa jonottaa ilmaista jouluruokaa
Naama on ku norsunvittu vaikka ilmaista ruokaa jaetaan meidän nettoveronmaksajien rahoilla. Minä maksan tuloistani yli 50% veroa ja autoa vaihdan vain joka toinen vuosi aina parempaan toki. Köyhien ulina vituttaa kun Suomessa on töitä kaikille. Yritin palkata kesällä nuoria töihin, mutta eipä kiinniostanu ja heti kysyttiin vaan palkaa! Hävetä sais nuo loiset.
-kokoomuslainen porvari
Kun me perussuomalaiset pääsemme valtaan niin köyhät oppii oleen nöyriä.
.
Hurstin leipäjonoissa on 40% eläkeläisiä, mihinkäs kouluun heidät meinasit laittaa?
Kaikkiaan Suomessa on nyt 660 000, joiden tulot ovat köyhyysrajan alapuolella.
.
Tuosta laista en ole kuullutkaan, että koulutus takaa hyvän työpaikan, laitaako linkkiä tulemaan.