Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hygieniakysymys

Vierailija
24.12.2010 |

Pitäisikö hiusharjan olla jokaisella oma (kuten hammasharjan) vai voiko saman perheen jäsenet käyttää samaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluisi varmasti olla oma harjansa, joka sterilisoidaan joka käytön jälkeen ;). Mutta meillä sujuvasti kaikki käyttävät samaa harjaa. Kun on vain yksi aitoharjas- harja, joka on niin hyvä takkuuntuville luonnonkiharille..

Vierailija
2/4 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muut toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla olisi kyllä omatkin olemassa, mutta kun mun oma on aina siitä tallessa ja helpoiten hollilla, niin kaikki vetää sillä kuontalonsa. Ei siinä mitään, mutta ite en saattais kenenkään toisen likasta harjaa käyttää ja mun harja on hirveessä kunnossa, semmonen harmaa kalvo piikkien ympärillä ja paljon hiuksia (mun). Siihen kertyy äkkiä muotoilutuotteita ja olen liian laiska pesemään, joten ostan mieluummin 2-3kk:n välein itselle uuden.

Vierailija
4/4 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla olisi kyllä omatkin olemassa, mutta kun mun oma on aina siitä tallessa ja helpoiten hollilla, niin kaikki vetää sillä kuontalonsa. Ei siinä mitään, mutta ite en saattais kenenkään toisen likasta harjaa käyttää ja mun harja on hirveessä kunnossa, semmonen harmaa kalvo piikkien ympärillä ja paljon hiuksia (mun). Siihen kertyy äkkiä muotoilutuotteita ja olen liian laiska pesemään, joten ostan mieluummin 2-3kk:n välein itselle uuden.

Hyi oksennus sinun päätäsi