Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten joulutodistukset

Vierailija
23.12.2010 |

Jälleen kerran oli se päivä, kun lapset toivat koulusta kotiin joulutodistukset. Vanhempien lasteni kohdalla olen tottunut erinomaisiin todistuksiin (kymppiä ja ysiä), ja aina on hyvää palautetta tullut kotiin koulumenestuksestä sekä käytöksestä. Koskaan ei ole tarvinnut kantaa huolta lasteni koulumenestyksestä. Toinen tyttäreni opiskelee oikeustieteitä ja valmistuu pian juristiksi ja toinen suorittaa lukiota hyvin arvosanoin yliopisto myöskin tähtäimessä.

Poikani on vain ilmeisesti varsin vilkas. Epäilen, ettei hän keskity tarpeeksi tunnilla. Eräänkin reaaliaineen numeroksi tuli vain kahdeksikko, mikä tuntui äidistä kummalliselta. Ihan hyvä numerohan tuokin tavallaan on, mutta ei sitä, mihin rahkeet riittäisivät tai mitä perheessämme yleisesti on sovittu arvosanoista. Keväällä on tietenkin aikaa parantaa, mutta tuonikäisen pojan pitäisi jo itse osata ottaa enemmän vastuuta elämästään. Urheilu ym. kyllä kiinnostaa vähän liikaakin.

Millaisia todistuksia lapsenne toivat kotiin ja olitteko tyytyväisiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sattuis, että olet tosissasi, niin huolestuttavaa!

Vierailija
2/3 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidestätoista kohdasta kahdeksan nousi, ja yksi kohta jopa kaksi asteikkoa. Tämän opettajan kanssa kemiat pelaavat hieman paremmin kuin edellisen... Olin erittäin tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika pitää kasvattaa jämäkämmällä kurilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän