Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kivat lahjat 12-vuotiaalle tytölle: Rubikin kuutio, Simpsonien dvd-boksi,

Vierailija
23.12.2010 |

pelikortit korttitemppuja varten, ja Kiroileva Siili-tyynyliina? Pojalle 1 v 3kk autokirja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma lapsi, niin aika tylsät.

Vierailija
2/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei vaadikkaan enempää jos on tottunut ettei tarvitse olla kasapäin,vaan kohtuus kaikessa-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivat lahjat minusta tuolle isommalle, pienemmälle kyllä ehkä vähän tylsä, vaikka autosta tykkäisikin, mutta ostaisin kuitenkin jonkun lelun, vaikka pallon tai jotain.

Meidän 10-vuotias poikakin olis varmaan tykännyt noista teidän 12v tytön lahjoista.

Vierailija
4/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lahjat eivät ole "tylsiä"?

Vierailija
5/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ainakaan pitänyt noita isomman lapsen lahjoja tylsinä eikä pitäisi mun lapsikaan. Pienemmälle ostaisin kuitenkin useamman lahjan, varsinkin jos tietäisin, ettei muualta ole oikein lahjoja tulossa. Usein ostan jollai logiikalla tyyliin: 1) joku kirja, 2) jotain kehittävää, 3) jotain ulos, 4) jotain syötävää, 5) joku lelu tms.

Yksi kirja on minusta aika vähän joululahjoja, luultavasti tuonikäinen voisi nauttia suunnattomasti kyllä ihan vaan paketeista, joissa ei ole mitään järkevää sisällä (vaikka sukat tai maissisuikeroita), mutta olisi vaan hirveästi pakettipaperia ja PALJON pakettinarua, jota saisi nykiä ;-)

Vierailija
6/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 11-vuotias on niin lukutoukka, että mun silmään on hassua ettei tyttö saa mitään kirjaa. Eikä musiikkia. Mun oma suosikki noista lahjoista on kortit temppuja varten :) Kivaa joulua!