Mies retuutti mua eilen...
Ollaan uusioperhe, asuttu saman katon alla reilut puoli vuotta.
Riitaa ja nahistelua oli pitkin päivää eilen kunnes sitten illalla ukko räjähti totaalisesti. Töni mua pitkin seiniä, piti käsiä mun kaulan ympärillä, heitteli lattialle. Pahinta että lapseni näki tämän kaiken.
Sanoi jälkeenpäin että ei ollut oikein tehty, oli pahoillaan, mutta kun vaan napsahti päässä.
Mutta ei kuulemma ollut kuristamista koska kaulassani ei ole jälkiä...?
Voi helvetin kuustoista. Häät piti olla ensi kesänä ja olin tosissani uskonut miehen rakastavan minua oikeasti.
Sydän riekaleina yritän istua töissä, mutten saa mitään tehdyksi.
Kommentit (40)
tuollaisen ihmisen kanssa!!! Kyllä se sitä on, että kerran kun käy kiinni, niin käy toistekkin ja seuraavalla kerralla kovakouraisemmin. Sulla on kuule terveys ja kohta henkikultakin katkolla!!!!
Alkaako miehen etunimi M-kirjaimella?
t. AP
Neuvoisinkin, että jättäisit miehesi nyt, kun vielä voit. Tärkeää näin aluksi olisi sinun ja lapsesi muuttaminen turvalliseen paikkaan, johon miehellä ei olisi asiaa, sillä hänellähän voi " napsahtaa" uudestaan, jos yritätte pohtia eroa tai esim. asunnon myyntiä. Hän voi ruveta todella hankalaksi. Helpompi olisi nyt ottaa tosissaan etäisyyttä, niin asiat selkiytyvät ja ennenkaikkea lapsesi elämä rauhoittuu. -Itse jouduin lähtemään kotoamme aivan salaa pieni vauva (yhteinen) kainalossa, kun mies oli töissä. Siihen mennessä olin katsellut jo monta " napsahdusta" ja " luuturättinä olemista" häneltä ja sen voin sanoa, että aina vain pahemmaksi muuttuu, valitettavasti. Mutta sen jälkeen elämä alkaa näyttää paljon paremmalta. Hae myös apua ammattiauttajalta, siellä tilannetta voi konkreettisesti selvittää ja järjestää tulevaisuutta. -Toivon sydämestäni sinulle voimia ja jaksamista! Sinä olet arvokas ihminen. Muista tämä.
onneksi ei ole sama, koska jonain päivänä se tappaa varmasti, niin lähellä ollut monta kertaa.
Sinä olet arvokas ihminen ja lapsesi myös. Ikävää, että olet tavannut vain tuon tasoisia miehiä, hyviäkin miehiä on olemassa, usko se!
Haet ap ilmeisesti saman kaavan mukaan miestä, kun löysit samanlaisen kuin exäsi. On iso riski, että seuraava kumppani on samanlainen.
Mutta lähde vielä tänään. Itse näin lapsuudessani isäni kerran läimäisevän ja kerran kuristavan äitiäni ja muistan molemmat kerrat. Ja olen elänyt mielessäni nuo hetken tuhansia ja tuhansia kertoja. Itse asiassa tuo kuristus tulee mieleeni helposti, jos takin kaulus tuntuu tiukalta. Tätä et varmasti halua lapsellesi.
Huonossa tapauksessa lapsellasi ei ole äitiä, sillä kuristaminen voi tappaa heti ja yllättäen. Mikään ei selitä tuota käytöstä.
Hetikö saman katon alle. Älä sitten valita ollenkaan.
Jätä se sika!
Toinen vaihtoehto, älä riitele! Onko Sinulla pakonomainen tarve olla oikeassa vai haluatko mieluummin olla onnellinen?
Siis, miksi naiset ja myös miehet ovat niin tyhmiä, että jäävät odottamaan seuraavaa lyöntiä. En jäisi ko. tapauksessa tänne kirjoittelemaan, vaan häipyisin heti ja pelastaisin lapset. Se joka lyö kerran, lyö toisenkin. Kohta olet itsesi tai lapsesi vuoksi sairaalassa selvittämässä hoitohenkilöstölle törmättiin seinään, pudottiin portaita tai muuta paskaa. T se hoitaja joka paikkailee vauriot ja tietää tasan tarkkaan mitä on tapahtunut.
joissakin kulttuureissa on tapana erilaiset hellyyden osoituksen ilmenemisnmuodot, et kertonut mitäpäin miehesi on kotoisin
mutta kyllä kunnon vaimo aina muutaman lyönnin kestää, eräässäkin uskontosuuntauksessa naista saa ja pitää ojentaa että mies pysyy perheen päänä,kuten varman teidänkin perheessä nyt asia on
Vierailija kirjoitti:
Haet ap ilmeisesti saman kaavan mukaan miestä, kun löysit samanlaisen kuin exäsi. On iso riski, että seuraava kumppani on samanlainen.
Mutta lähde vielä tänään. Itse näin lapsuudessani isäni kerran läimäisevän ja kerran kuristavan äitiäni ja muistan molemmat kerrat. Ja olen elänyt mielessäni nuo hetken tuhansia ja tuhansia kertoja. Itse asiassa tuo kuristus tulee mieleeni helposti, jos takin kaulus tuntuu tiukalta. Tätä et varmasti halua lapsellesi.
Huonossa tapauksessa lapsellasi ei ole äitiä, sillä kuristaminen voi tappaa heti ja yllättäen. Mikään ei selitä tuota käytöstä.
Miten sinä voit tietää, että hänellä on taas 16 vuotta myöhemmin samanlainen mies kuin vuonna 2007?
Joka viikko joku tyhmä akkka menettää henkensä..kun jäävät suhteisiin paskoista merkeistä huolimatta.
Pesäpallomaila komeroon, ja sitten kunnolla pataan, kun alkaa touhunsa, kyselet vaan, että miltäs tuntui?
entäs sitten? ei täältä ihmiset lopu kesken koskaan
Et saa empatiaani. Käytä netiä mutenkin kuin tämä sivusto. Mene vaikka naisten tuki .fi. Sivusto itkee valinoistasi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Koti myyntiin vaan ja ilmoitus sukulaisille että häät on peruttu.
Miehelle kiitos unelmien ja yhteisen elämän murskaamisesta....
Itkettää vaan...
On niin paska ja arvoton olo.
t. ap
Varmasti on vaikeaa, mutta säästyt monelta pahalta ja lapsesi säilyttää kunnioituksensa sinua kohtaan. Saa myös takaisin turvallisuuden, kuten sinäkin.
Uskon, että jaksat lähteä, myöhemmin voi olla huomattavasti vaikeampaa.
Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi.
Ap, ole vahva ja sisukas. Älä jää odottamaa seuraavaa kertaa.
Samalla näytät mallia lapsellesi. Jos on tytär niin näkee kuinka huonosta suhteesta lähdetään, arvistetaan itseään. Jos on poika niin ymmärtää että naisella on täys oikeus lähteä jos kohdellaan huonosti.
Ota selvää jos pääsisit jollekkin asiantuntijalle puhumaan lapsesi kanssa.
Poikakaverisi on saattanut mukiloida exäänsä. Ei tietenkään itse sulle tätä kerro. Voisitko mitenkään lähestyä ja selvittää onko näin?
Useasti sukupolvesta toiseen samat kuviot/traumat toistaa itseään. Elikkä nähnyt isänsä lyövän äitiään, ehkäpä saanut itsekkin lapsena selkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ole vahva ja sisukas. Älä jää odottamaa seuraavaa kertaa.
Samalla näytät mallia lapsellesi. Jos on tytär niin näkee kuinka huonosta suhteesta lähdetään, arvistetaan itseään. Jos on poika niin ymmärtää että naisella on täys oikeus lähteä jos kohdellaan huonosti.
Ota selvää jos pääsisit jollekkin asiantuntijalle puhumaan lapsesi kanssa.
Poikakaverisi on saattanut mukiloida exäänsä. Ei tietenkään itse sulle tätä kerro. Voisitko mitenkään lähestyä ja selvittää onko näin?
Useasti sukupolvesta toiseen samat kuviot/traumat toistaa itseään. Elikkä nähnyt isänsä lyövän äitiään, ehkäpä saanut itsekkin lapsena selkään.
Jatkan vielä.
Vaikka nyt kuviot toistuisivat niin ei todellakaan oikeuta sinuun käymään käsiksi ap.
Ei se mikään MIES ole kun naista retuuttaa.