Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Missä palstailet? Kuvaile tietokonenurkkasi!

Vierailija
23.12.2010 |

Minä istun rahilla oleskelutilassa, lapset pulkkamäessä niin saan olla kynttilänvalossa ihan relax! mies töissä :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5 läppäriä ja langaton verkko, milloin missäkin...keittiössä, sohvalla, sängyssä...

Vierailija
2/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missä olet nyt?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tietokone olohuoneen nurkassa ja toinen 7v.tytön huoneessa.

Vierailija
4/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellä keittiön pöydän ääressä läppärin kanssa. lapset katsoo Pikkukakkosta niin kerkee itsekin tässä istahtaa :)

Vierailija
5/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takan vieressä,telkkarin äärellä maailman parhaassa paikassa =)

Vierailija
6/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli iso vanha kirjoituspöytä, vihreät jugendtapetit, ikkunasta näkyy iso luminen piha, selän takana on televisio ja sänky.

Vierailija
7/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kailottavat vieressä "kulkuset, kulkuset" ja mies imuroi (mikä on ihan oikeus ja kohtuus, mä olen raatanut kuin eläin tämän joulun eteen).

Vierailija
8/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen samalla Emmerdalea, kun selailen sohvalla istuen nettiä toisella kahdesta läppäristä. Toinen on pelikäyttöön, molemmat ovat olohuoneen pöydällä.

Sohvalla on seuraakin tällä hetkellä, itse olen oikeassa reunassa, keskellä on poikaystävä ja vasemmassa laidassa lekottelee kohta 9 kk täyttävä pikkuneiti ragdoll.

Vierailija
9/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läppäri keittiössä, työtasolla ja itse istun korkealla keittiöjakkaralla, ikkuna on oikealla puolellani. Lapset pelaa monopolia tuossa keittiönpöydän ääressä, mies katsoo olkkarissa tv:tä, esikoinen on toisella tietsikalla työhuoneessa. Katseellani näen tästä hyvin joka puolelle taloa, mitä siellä tapahtuu: eteiseen, olkkariin, kodinhoitohuoneeseen. Hyvä paikka.

Vierailija
10/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vintage-kirppislöytö-sohvallani, joka on uudelleen verhoiltu. Suoraan edessä kolmen metrin päässä on koristelematon joulukuusi. Oikealla iso ruokapöytä ja ikkuna kyntilöineen, vasemmalla toinen sohva ja siinä mieheni omalla läppärillään.

Vierailija
11/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulla on paistumassa, ihana tuoksu.

Vierailija
12/12 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyny selän takana ja jalat sohvalla - ah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän