Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tänään sit iski pahoinvointi.. rv5

Vierailija
23.12.2010 |

ja olen tiennyt raskaudesta jo melkein 2 viikkoa. toivottavasti ei pahe tämä olo, muuten voi laatta lentää joulupöydässä jossa on esim. ällöä silliä jne.

Kuvottaa, heikottaa, verensokerit kokoajan alle 4, huh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimmäistä odottelin silloin, juurikin rv 5 ja aivan kammottava olo, en halunnut vielä raskaudesta kertoa, joten oli vaan sinniteltävä ja syötävä edes vähän kinkkua ja laatikoita, vaikka ällötti kamalasti.. Toivottavasti sun olo pysyy siedettävänä, onnea odotukseen!

Vierailija
2/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo selvinnyt yhdestäkään raskaudestani ilman vähintään 20 viikon jokapäiväistä oksentelua.

Nimim. ei viidettä enää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plääh plööh särkee särkemättä jokapaikkaan, kuvottaa.

ap

Vierailija
4/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oksensin tyttöä odottaessani vkolle 19 asti. Tiputuksessa ja sairaalassa maaten. Se oli hirveää. Poikaa, kun odotin, niin oli helpompaa. Oli vaan sitä vellovaa kuvotusta vkolle 12. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
5/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi joka on rv7, ei nyt okseta, mutta ällöolo välillä..

Mä yritän syödä useammin kuin normaalisti, mielellään suolaista kuin imelää, niin olo paranee.

Mä tykkään piimästä, joten lasi sitä aina kun alkaa ällöttää auttaa. Klementiinejä tulee syötyä usein ja lounaan korvaan välillä munakkaalla ja voikkareilla, kun useat ruoat ei maistu..

Vierailija
6/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen tunteen, kun rv5 alkoi kuvottava olo. Sen jälkeen minulla vaan paheni, 3 viikon päästä oli kokopäiväpahoinvointia. oli hiono olo töissä ja kotona. Ja sitä kesti tasan 15 viikkoa. Pitkään mulla, muttei tarkota, että sulla on sama juttu) Kannattaa vaan olla valmiina siihen, että pahoinvointia voi olla tosi pitkään tai sitten vaan esim. pari viikkoa.

Vierailija
7/8 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöö, outo olo täällä kans! tekis mieli vaa maata peiton alla. rv5. hyvää joulua

Vierailija
8/8 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipistää alavatsaan. normaalia?