Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako bio-roskiin laittaa ruokien mukana myös ruokaa sisältävät PAKETIT?

Vierailija
23.12.2010 |

Siis saako oikeasti, jos esim. jääkaapissa on nakkipaketti mennyt vanhaksi, niin sen nakkipaketin nakkeineen nakata mustaan, eli bio-roskikseen? Mun työpari nimittäin tekee tätä, ja mä oon sanonut sille siitä, mutta sen mielestä niin saa tehdä, onko asia siis oikeasti näin? Siinä tapauksessa mä oon ymmärtänyt jotain väärin. Kotona mä otan ne nakit sieltä paketista pois, heitän ne bio-roskikseen, ja paketin kuivien roskien sekaan, mutta tarviiko niin oikeasti tehdä? Kertokaahan nyt tyhmälle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai meinaako se, että siellä jäteasemalla on joku hemmo joka noukkii ne paketit sieltä porukan jätteen joukosta pois?

Vastaus kysymykseen: Ei tietenkään saa laittaa ellei ole biohajoavaa materiaalia.

Vierailija
2/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ananaspurkin vois heittää kokonaan biojätteeseen. Onhan siellä ne ananakset sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita sinne sen roskiksen viereen...

http://jatehuolto.jalusta.com/files/download/kompostoinninpikaopas.pdf

Harvinaisen pönttö työkaveri sulla.

Vierailija
4/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis oikeassa. Vielä kun saisi tuon jotenkin nätisti iskostettua sen rouvan päähän... Tuntuu niin vietävän pahalta katsoa, kun se heittää niitä paketteja sinne bio-roskien sekaan!!! Argh. Kerran sanoin sille tuosta, ja jopa vähän nolostuin, kun hän sanoin, että tietenkin voi, kun luulin olleeni väärässä. Hmph.

Vierailija
5/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioroskikseen laitetaan vain maatuvaa ja kompostoituvaa tavaraa. Se nakkipaketin pakkaus on energiajaetta.