Voi että mua jotenkin puistattaa,
kun raskausarpia kutsutaan joksikin äitiyden kunniamerkeiksi tai taisteluarviksi. Voi pyhä jysäys!! Tai sitten olen vain katkera, koska en neljästä lapsesta huolimatta ole saanut ainuttakaan kunniamerkkiä, nyyh!
Voin kuvitella mamman seisomassa alasti, kädet lanteilla ja taisteluarvet irvistäen. Mies lysähtää taistelusta selvinneen vaimonsa eteen polvilleen ja pyyhkii kunniamerkkejä kyynelillään. Jumaloiden ja sekopäisenä ylistäen. =DD
Kommentit (4)
Voin kuvitella mamman seisomassa alasti, kädet lanteilla ja taisteluarvet irvistäen. Mies lysähtää taistelusta selvinneen vaimonsa eteen polvilleen ja pyyhkii kunniamerkkejä kyynelillään. Jumaloiden ja sekopäisenä ylistäen. =DD
varmaankin kertoa, että onneksi sulla ei ole raskausarpia, toisin kuin kaikilla muilla palsta mamoilla?
sinä olet sitten täydellinen: neljä lasta eikä yhtään raskausarpea, vau!
Onko nyt hyvä mieli? Tätähän sinä tällä kirjoituksellasi hait, koska eihän kenenkään venynyt nahka voi oikeasti kiinnostaa muita ihmisiä.
Mun raskausarvet on jo vaalenneet enkä ole ajatellut niitä koskaan sen kummemmin eikä niistä kukaan ole mulle mitään sanonut, joutavata jollotusta tollaisesta puhuakaan