Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä näen joulun kanssa vaivaa?

Vierailija
23.12.2010 |

Tässä kokkaillessa, kaupoilla juostessa ja siivotessa hiipii mieleen miksi ihmeessä tätä stressiä pitää jaksaa?

Tänä jouluna olen ensimmäistä kertaa kahdestaan lapseni kanssa, mummoni tulee myös tänään ja lähtee tapanina.

Ensi jouluna varaan mieluummin ravintolasta pöydän missä käymme joululounaalla ja ei tosiaankaan tarvitse huhkia itse keittiössä.

Jotenkin alkaa jouluilo olla hukassa tämän hässäkän keskellä :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on ihan yhtä paljon, stressaa tai ei. Stressi on sinun luomasi tila, ei se tyle mistään muualta kuin aivoistasi.

Vierailija
2/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hikoilemaan, väkertämään sen tuhatta sorttia ja lopulta jokainen maistelee vain vähän ja siinä se.

Jos olisin ehtinyt valmistella alkuviikolla ei ehkä näin kammottava tilanne olisi päällä, ei vain ehtinyt :(

Mummoni on sellainen, että pitää olla kaikkea mahdollista pöydässä ja lopulta vain hieman maistellaan.

Teen siis sellaisia ruokiakin mitä en itse edes syö.

Helpommalla pääsen ensi jouluna kun varaa pöydän ravintolasta ja kotiin ostaa vain illaksi jotain naposteltavaa.

Ei vain jaksa enää

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo vetää melonin nenään, hän varmaan viettää joulunsa jossain muualla sitten.

Vierailija
4/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa osoite niille laatikoillesi on roskakori. Ihan turhaan olet vääntänyt. Tajuatko, olet hyödytön idiootti

Vierailija
5/5 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuminen on vähän niin ja näin.

Mummoni tuskin montaa joulua enää tulee näkemään joten tietenkin teen hänelle sellaisen joulun mihin hän on tottunut.

Mutta ravintolassakin saisi ihan samaa ruokaa ja ilman vaivaa eikä rahaakaan kuluisi niin paljoa.

Äh, tämä on vain tätä väsymyksen vuoksi tulevaa valitusta :/

Jos tästä päivästä selviän on huomenna jo parempi joulumieli :)

ap