Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle joulu on vuoden tärkein juhla, mies ei taas ei näe joulussa mitään ihmeellistä

Vierailija
22.12.2010 |

Taas tämä sama itku ennen joulua, kun minä haluan viettää joulua perhejuhlana, jolloin vietetään aikaa yhdessä perheen ja sukulaisten kanssa. Mieheni mielestä joulu on vain yksi juhlapyhä muiden joukossa. Mieheni ei yhtään tajua kuinka tärkeä juhla joulu on minulle, ja minä haluan, että myös lapset kokevat joulun erityisenä, taianomaisena aikana.

Viime joulu vietettiin miehen sukulaisten luona, ja heidän kanssaan aatto menee niin, että syödään niukasti jouluruoka, alkoholia on niin paljon kuin jaksetaan juoda, ja tv pauhaa koko päivän, jonka ääressä istutaan koko aatto aamusta iltaan lasi kädessä. Sopiihan tuo varmasti aikuisille, mutta tuo ei ole yhtään sellainen joulu, jota lapset voivat viettää.

Mieheni on hyvin tyytyväinen tuollaiseen jouluun, kun minusta taas alkoholi tai tv ei kuulu joulun viettoon. Silloin seurustellaan läheisten kanssa, ja syödään itsensä ähkyyn, kun joulupöydässä on paljon ruokaa.

Huomenna pitäisi lähtä minun vanhempien luo viettämään sukujoulua, mutta mies vastustelee kokoajan. Olisi paljon helpompaa luovuttaa ja antaa hänen jäädä yksin kotiin syömään Saarioisten joululaatikoita. Mutta kuinka paljon lapset pettyisivät, kun isä ei tulekkaan joulua viettämään heidän kanssaan.

Ahdistaa ja itkettää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä etteikö siitä saisi kirjoittaa mutta mikä ihme mättää? Miksi miesten ja naisten näkemykset joulusta tai juhlapäivistä ylipäätään on niin erilaisia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi