G: Uskotko G-pisteeseen?
Kommentit (22)
ei silti, hauskaa se hakeminenkin on :))
Entäs 50 € kokoiselta alueelta..?
Ei tosiaan kuviteltua, kun sen jopa tuntee ihan sormin (kiihotuksen tilassa). Kehoittaisin kaikkia ennakkoluuloisia ottamaan asiasta selvää ja kokeilemaan: tulette yllättymään, takaan sen.
Mies löysi sen multa kesällä ja tunne oli uskomaton:)
Ei tosiaan kuviteltua, kun sen jopa tuntee ihan sormin (kiihotuksen tilassa). Kehoittaisin kaikkia ennakkoluuloisia ottamaan asiasta selvää ja kokeilemaan: tulette yllättymään, takaan sen.
on kokeiltu G-piste hieromasauvoja jne jne...ja kiihkosta ei puutetta....
kai se on mulla sit hukassa kuin elokuvassa Emmauksen tiellä, jossa se oli Arvin kaverilla "luiskahtanut ja jostai porstuasta sitten sen löytänyt" :)))
No en!!!
Voi jumaleissön mitä p*skaa, kauniisti sanotuna :D Samaa kuin nämä "emätinorgasmit". Kun ei ole tietoa anatomiasta, niin ei ole, ja tällaista soopaa siitä seuraa :D :D :D
Mies löysi sen multa kesällä ja tunne oli uskomaton:)
Kun vielä miettii, että miten valtaisan suuri on alue, josta hakea, niin hih hei, missä vika jos ei löydy :O
olkoon sitten vaikka G-piste. Mitenkään erityisen hyvältä siinä ei tunnu sormet, mutta penis kylläkin.
sitä pitää lähteä etsimään?
pyydä partneriasi etsimään emättimesi vatsanpuoleiselta seinämältä? ei siis selänpuolelta) sileämpää aluetta, joka on noin lantin kokoinen (koko kyllä vaihtelee). Kun löytää, hän alkaa tehdä siinä pyörivää liikettä (melko voimakas: huomattavasti voimakkaampi kuin klitoris kestää) ja jatkaa samaa lainkaan liikuttamatta sormea pois pisteeltä.
Vielä parempi jos klitorista ärsytetään samalla.
Olkaa hyvät.
pyydä partneriasi etsimään emättimesi vatsanpuoleiselta seinämältä? ei siis selänpuolelta) sileämpää aluetta, joka on noin lantin kokoinen (koko kyllä vaihtelee). Kun löytää, hän alkaa tehdä siinä pyörivää liikettä (melko voimakas: huomattavasti voimakkaampi kuin klitoris kestää) ja jatkaa samaa lainkaan liikuttamatta sormea pois pisteeltä.Vielä parempi jos klitorista ärsytetään samalla.
Olkaa hyvät.
pyydä partneriasi etsimään emättimesi vatsanpuoleiselta seinämältä? ei siis selänpuolelta) sileämpää aluetta, joka on noin lantin kokoinen (koko kyllä vaihtelee). Kun löytää, hän alkaa tehdä siinä pyörivää liikettä (melko voimakas: huomattavasti voimakkaampi kuin klitoris kestää) ja jatkaa samaa lainkaan liikuttamatta sormea pois pisteeltä.Vielä parempi jos klitorista ärsytetään samalla.
Olkaa hyvät.
=DD
ei silti, hauskaa se hakeminenkin on :))
Keksin sen jo joskus teini-iässä :)
Mulla on kahden euron paisuva kolikko emättimesn takaseinässä, olkoon sitten vaikka G-piste. Mitenkään erityisen hyvältä siinä ei tunnu sormet, mutta penis kylläkin.
Oletko lääkärissä käynyt?
taitaa meillä monella olla se "potikka" kadonnut :))
nimittäin minulla anatomia oikein hyvin hallussa, ja tiedän tasan missä kohtaa g-pisteeni sijaitsee. Ja joku antoi ohjeeksi että pitää hieroa, mulla ainakin painelu on se mikä antaa valtavan orgasmin. Ja klitoriskosketusta ei tarvita ollenkaan.