Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän niissiä lahjoiksi saaduissa liian isoissa vaatteissa ja kengissä....

Vierailija
22.12.2010 |

ole mitään vikaa. Laittaa vaan ne kaappiin myöhempää käyttöä varten.

Ongelma olisi, jos ne olisivat liian pieniä.

Järki käteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että sitten pitää jostakin saada rahaa, että saa ostettua niitä sopivia, joita juuri nyt tarvitsee.

Vierailija
2/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin me tehtiin lapsina kun oltiin köyhiä ja sukulaisten vanhoissakin vaatteissa oli kasvunvaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä mieluummin otan aivan liian ison tuotteen, kuin just sopivan tai liian pienen. Meillä mummolla ja papalla on tapana, et jos lapsi on vaikka 90cm pitkä, he ostavat 90cm vaatteita ja minusta se on turhaa, koska tottahan meillä on sen kokoisia vaatteita jo hyllyt pullollaan ja sen kokoiset vaatteet laitetaan kohta pois! Olen monta kertaa ehtinyt käyttää 1-2 kertaa mummon ja papan ostamia vaatteita, ennen kuin laitan ne pois. Se harmittaa minua, koska vaatteet ovat kalliita! Mieluummin ottaisin jo 98 tai 104 tai vaikka 110 cm vaatteita.

Vierailija
4/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on pitkäselkäinen ja lyhytjalkainen suomalainen maatiaisnainen, kuten äitinsäkin. Jos lapsi on pitkä 140cm, niin hän tarvitsee aina 150cm puserot. Housut menee sit joko sen 149 tai ihan vaikka 130cm kokoa. Sama on äidillä, ala- ja yläosa eri kokoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi