Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei! Olen raskaana ja söin...

Vierailija
14.12.2010 |

... juuri Mäkin Fiesta -salaatin. Tajusin vasta nyt, että siinähän on sellaista pehmeähköä juustoraastetta. Onko se sellainen pehmeä juusto, jossa on listerioosin vaara? Viikkoja vasta 6+6...

Muutenkin olen juuston ystävä ja vähän on käytännöt epäselvät: saako fetajuustoa syödä? Entä edamia tai cheddaria? Mozzarella on varmaankin out.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata yhtään, auttakaa nyt hyvät ihmiset, oon ihan huolissani... Ap.

Vierailija
2/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Äiti ei pysty laittamaan Lasta kaiken edelle, ei lasta ansaitse. Parempi olisi, jos lisääntymisikäiset naiset unohtaisivat omat mielitekonsa ja eläisivät niin, että Lasten olisi hyvä tulla maailmaan rakastavan Äidin huomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juustoraasteessa ole riskiä eikä missään kotimaisessa fetajuustossa varsinkaan

Vierailija
4/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä että sait ilkeitä vastauksia.

Vierailija
5/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman odotusaikana ja vallan hyvin kaikki sujui. Vauva on nyt tyystin terve 4-kuinen. Ja kotimaista fetaakin söin ainakin 2 kertaa. Hui.

Vierailija
6/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä että sait ilkeitä vastauksia.

Jos jeesustelua haet, mene jonnakin muualle, vaikka plussalle.

Vierailija
7/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla olet hermoraunio jo raskauden puoliväliin mennessä. Jos vielä pelottaa, niin juttele neuvolakäynnillä. Tuskin olet vielä edes ekaa kertaa käynyt, vai kuinka?

Terv. kahden lapsen äiti

Vierailija
8/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kielletään syömästä pehmeitä juustoja, mutta kukaan ei tarkemmin kerro, mitkä niitä pehmeitä juustoja oikein ovat. Ehkä taidan olla vaan sellainen hysteerikko, pitäis varmaan vähän iisata :) Ap

Vierailija
9/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallista juustoraastetta se oli!

Tässä on Fiestan juustoraasteen tuoteseloste:

Edam-Cheddar -juustosuikale (valmistaja Hochland AG, Saksa)

Edam-juusto (50 %), (maito, ruokasuola, hapate, happamuudensäätöaine (E509), renniini, säilöntäaine (E251), väri (E160a)), Cheddar-juusto (50 %) (maito, ruokasuola, hapate, renniini, väri (160b), perunatärkkelys).

Pastöröityjä fetoja ym. voit syödä ilman huolia.

Vierailija
10/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa torstaina. Mainitsen siellä vielä varmuuden vuoksi asiasta ja tiedustelen lisää näitä juusto-ohjeita :)

Ap

Vierailija
11/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli juustot, joita ei ole pastöroitu, ei raskaana saisi käyttää. Suurin osa on, mutta on joitakin juustoja, joita ei saisi syödä. tarkista purkeisa, valmistajalta, netistä ymss. löydät varmasti lisäteitoa asiasta.

Vierailija
12/12 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun kielletään syömästä pehmeitä juustoja, mutta kukaan ei tarkemmin kerro, mitkä niitä pehmeitä juustoja oikein ovat. Ehkä taidan olla vaan sellainen hysteerikko, pitäis varmaan vähän iisata :) Ap

mulle neuvolan täti selvensi tuota juustosääntöä näin: ei saa syödä pastöroimatonta juustoa. kaikki arlan, ingmanin, valion jne juustot on pastöroituja. eli siis saa syödä fetaa, mozzarellaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän