Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aukaisinpa ensimmäisen lahjani jo, oli järkytys

Vierailija
22.12.2010 |

Sisarukset olivat sitten ostaneet minulle joululahjaksi korvalampun. Miten tämä on minulle joululahja ollenkaan? Olen kyllä terveydenhoitaja ammatiltani, mutta sairaanhoitajana työskentelen. Eli siis lahjan myötä tulee lukuisat korvatulehdustarkistukset ja epäilyt. Kiitti sisarukset, mieltä lämmittää todellakin. Kiitos kun sain purkautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi itse aina katsoa ensin onko lapsella tulehdus

Vierailija
2/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi itse aina katsoa ensin onko lapsella tulehdus

en anna, on kuitenkin arvokas vekotin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olen kiittämätön? Siksi että olisin halunnut jotakin muuta kuin töitä lahjaksi?

ap

Vierailija
4/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa katsoa korvalampulla ja todeta onko korva terve tai ei.

Toistuvasti neuvolasta tai sairaanhoitajan vastaanotolta tulee päivystävälle lääkärille lapsia, joiden korvat th / sh on todennut punoittaviksi, eivätkä lasten korvat edes punoita, saatikka että olisivat tulehtuneita.

tk-lääkäri

Vierailija
5/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvasti neuvolasta tai sairaanhoitajan vastaanotolta tulee päivystävälle lääkärille lapsia, joiden korvat th / sh on todennut punoittaviksi, eivätkä lasten korvat edes punoita, saatikka että olisivat tulehtuneita.

tk-lääkäri

Vierailija
6/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk-lääkäri

Vierailija
7/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa katsoa korvalampulla ja todeta onko korva terve tai ei. Toistuvasti neuvolasta tai sairaanhoitajan vastaanotolta tulee päivystävälle lääkärille lapsia, joiden korvat th / sh on todennut punoittaviksi, eivätkä lasten korvat edes punoita, saatikka että olisivat tulehtuneita. tk-lääkäri

suoraan minäkin sanoa, etten osaa ainakaan lasten korvia katsoa. En ole sitä työtä koskaan tehnyt, että luottaisin omaan arviooni. Mutta johan minä pistän rokotteet ulkomaanmatkaajille ja neuvon yötäpäivää muissa asioissa. Tää oli vaan nyt huippu. Mulle riitti kiitti.

ap

Vierailija
8/8 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen sh, jolla itselläkin lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi