Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa etenkin pojan puolesta tuleva joulu.

Vierailija
22.12.2010 |

Lapset ovat isällänsä ja menevät tämän avokin äidille jouluksi.

Pojan (14 v) mukaan tämä "mummo" vihaa miehiä (moittii koko ajan poikaa ja isäänsä, tytärtämme ei) ja yleensäkin valittaa kaikista asioista.

Poika sanoi, että kuinka ihmeessä hän kestää olla sen "ämmän" kanssa neljä päivää. Tilanne on mennyt jopa niin pahaksi, että yleensä kiltti poikani on näyttänyt "mummolle" keskaria ja sanonut, että "pidä sä vittu jo turpas kiinni". Siis poika ei yleensä puhu kenellekään noin.

Mitä minä tuohon oikein voin sanoa? Meinasin melkein ehdotta exälle, että voiko poika jäädä mulle, ja ehkä tytärkin että voisivat olla kahdestaan. Mutta kun on exän vuoro viettää joulu lasten kanssa.

En ymmärrä aikuisia, jotka kostavat katkeruutensa lapsille (tämä "mummo" kuulemma valittaa pojalle myös omasta exästään, että millainen sika se on ollut ja että kaikki miehet on sikoja). Mitä ihmettä se pojalleni kuuluu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viettää joulunsa ja jospa isänsä ymmärtää kun kertoo syyn? Minä laittaisin pojan itse asialle ja juttelemaan isänsä kanssa.

Vierailija
2/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ka käyttäytymään, se on vaan joulu kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poika osaa käyttäytyä. Tämä "mummo" vaan saa puheillaan ja valituksillaan pojalta karvat pystyyn. Ei hän em. kuvatulla tavalla käyttäydy missään muualla.

Itse poika sanoo, ettei sitä jatkuvaa valitusta ja moittimista kestä kuunnella. Ja nyt siellä kuulemma pitää olla neljä päivää. Sanoin, että kävelee pois näistä "valitustilanteista", toiseen huoneeseen tai ulos, mutta että takaisin et ala sanomaan.

Olisi kiva, että pojallakin olisi rauhaisa joulu.

Vierailija
4/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tämä ole mikään provo.