Millainen ihminen tykkää nolata/haukkua puolisoaan julkisesti
Ja lasten edessä? Miksi jotkut tekee sitä koko ajan?
Yleensä tapaamani ovat naisia.
Kommentit (33)
Antavat muuten itsestään ulkopuolisille tyhmän kuvan: itsehän ovat vapaaehtoisesti halunneet puolison, jota sitten kuitenkin haukkuvat...
mitä arvostavaa siinä on, ettei sano totuutta asioista. Tai miten se on rakastavaa, että ei voi ilmaista omia tunteitaan? Aniharvat ihmiset elävät avioliitoissa, jotka ovat 100-prosenttisen onnellisia koko ajan eikä puolisosta löydy koskaan mitään sättimisen aihetta. Rehellisesti sanottuna minua pelottaisi olla sellaisessa avioliitossa -- mieluummin kuuntelen sättimistä ja sätin itsekin joskus harvoin kun siltä tuntuu. Ja niin tekevät useimmat muutkin tuntemani ihmiset.
haukkuvat ja sättivät toisiaan julkisesti. Tulee monesti oikein paha mieli sitä kuunnellessa, ja todellakin ilkeily onnistuu miehiltäkin. Jopa paremmin kuin vaimoltaan. :(
mä olen kaatanut kulissit ja kerron ihan tarkkaan, miten asiat on. En kaunistele pätkääkään, vaikka selviääkin, minkä luuserin olena aikaneen miehekseni mennyt tahtomaan.
Ettei sit tule yllätyksenä kaikille, että ne oli niin täydellinen pari...
Ystäväni on fiksu ja osaava ihminen, mutta erittäin negatiivinen. On itse aika ruma suorastaan, mutta silti haukkuu kaikkien muiden ulkonäköä, älyä ja ihan kaikkea.
Miestään pitää ihan palikkana ja myös osoittaa sen, myös lasten nähden. Hallitsee todella voimakkaasti koko perhettä ja muilla ei ole mihinkään mitään sanottavaa, kaikki muut tekevät aina kaiken väärin.
Nyt sitten ystäväni on alkanut valittaa, kuinka paskasti mies häntä kohtelee, ollut kerran jopa väkivaltainen ja on väkivaltainen myös lapsia kohtaan (kuulemma tukistaa, nipistää jne.) Vaikka olen ehdottoman väkivallan vastainen, silti tavallaan ymmärrän miehen käytöksen, koska on saanut niin törkeää kohtelua vuosia ja vuosia. Mies kai purkaa lapsiin saamansa kohtelun :/ Vaikka ystäväni haukkuu miestään julkisesti, mies ei koskaan ala riitelemään julkisesti.
Aivan käsittämätön kuvio ja miehellä tooodella pitkä pinna.
Minusta tämä nainen nolaa itsensä siinä hommassa. Hänen miehensä on hankala tyyppi, mutta niin on tää akkakin. Minusta siinä on yhdessä kaksi toisilleen sopivaa kusipäätä.
Aiemmin jaksoin jopa olla myötätuntoinen kun nainen valitti miehestään mutta jatkuva haukkuminen on kääntänyt sympatiani miehen puolelle.
Jos kyse on jostain vaikka ihan pikkuasiasta ja mies on eri mieltä, mies on heti aivan idiootti joka ei tajua mistään mitään.
Kiva lastenkin sitä kuunnella =(.
Ihan aidosti, se nainen ei ansaitse parempaa.
kehun miestäni koulun kokouksissa
yksi miestyökaveri yritti nolata minua viime viikolla- osaan jo sanoa takaisin
Ikinä en ole tuollaiseen törmännyt.
Joskus joku tuttavani saattaa sanoa miehestään myös jonkin kielteisen kommentin, joskus jopa miehen kuullen, mutta aika harvinaistahan tuo on.
Siis kumpi tuijottaa muitten rintoja?
Olen tulkinnut, että kyseessä on narsismi, heikko itsetunto tai katkeruus jostakin toisen tekemästä. Ikävää ja harvoin loppuu.
Jossa mies heittää kommentteja yksinkertaisesta vaimostaan.
Siis ihan herjaa. On yhteinen juttu heillä, siihen nainen vastaa rakastavasti millanen MIES toinen onkaan! :)
Aina saa nauraa näitten kahden jutuille.
haukkuvat ja sättivät toisiaan julkisesti. Tulee monesti oikein paha mieli sitä kuunnellessa, ja todellakin ilkeily onnistuu miehiltäkin. Jopa paremmin kuin vaimoltaan. :(
Mutta siis niin, että se toinen osapuoli ei sano lainkaan ilkeästi, yrittää pehmitellä ja pyytää anteeksi, myös muilta ihmisiltä. Tosi vaivaannuttavaa seurata.
Ja sitten se itse ilkeilijä saattaa puhua ihan idioottimaista, kuten vaikka "kyllä Göteborg on Ruotsin pääkaupunki" ja jos kumppani sitten varovasti sanoo, että taisi se olla Tukholma, niin hirveät itkupotkuraivarit edessä.
Siis kumpi tuijottaa muitten rintoja?
jostain mistä luulee ettet arvaisi hänen sua pettävän.Esim.ulkonäkö,pettämis jne tai että ottaa suihin pomolta ja saa ylennyksen!
Ensinnäkin on todella kiusallista kuunnella appiukon vittuilua oli aiheellista tai ei. Sivistynyt ihminen pitää mölyt mahassaan eikä tuo niitä esille muiden seurassa. Anoppi ei ole mikään penaalin terävin kynä mutta kiltti meille ja lapsenlapsilleen, joten toivoisin kunnioittavampaa asennetta appiukoltakin.
ihminen joka saa nautintoa toisten ihmisten loukkaamisesta ja nöyryyttämisestä. Kyllä näitä riittää, katkeria, typeriä harppuja. Ovat tosiaan yleensä naisia. Toki taustalla saattaa olla parisuhteetn ongelmia, mutta ei ilmeisesti, käytöksestä päätellen ole minkäänlaista halua yrittääkään korjata suhdetta...
uskaltavat vain ihmisten läsnäollessa olla sellaisia. Oikeasti miehensä ovat heitä kohtaan todella ilkeitä. Ja nämä miehet ovat sellaisia, että muiden läsnäollessa ovat unelmamiehiä, vaikka sitten kotona jopa hakkaavat. Ystävilläni on vaan sellainen ihmeellinen tapa sitten piikitellä julkisesti. Liekö saavat selkäänsä kotona sen jälkeen.
Toivovat että julkinen nolaaminen edes saisi niihin jotain eloa. Tämä on oma teoriani.
Toinen vaihtoehto on että mies voi olla aivan tavallinen, mutta vaimo vaan on suorapuheinen eikä viitsi hyssytellä olemassaolevia ongelmia muutenkaan. Eli sama puoliso voi avoimesti haukkua poliitikkoja ja ilmastoa myös kun taas osa ihmisistä ei löydä noistakaan mitään vikaa.
Ei kivaa kuunneltavaa, mutta ymmärrän häntä paremmin kuin hyvin. Isä on aikoinaan kohdellut häntä huonosti, ja nyt hän on päässyt niskan päälle. Eli oikeutetustikin hiukan katkera ihminen, jolla on kiviriippana ennen aikojaan vanhentunut juntti.
Antavat muuten itsestään ulkopuolisille tyhmän kuvan: itsehän ovat vapaaehtoisesti halunneet puolison, jota sitten kuitenkin haukkuvat...