Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi kiva pysähdyspaikka Turku-Helsinki -tien varrella? ov

Vierailija
22.12.2010 |

Olemme menossa joulunviettoon pk-seudulle, ja toivoisin että joku voisi suositella kivaa pysähdyspaikaa 1-tien varrelta. Sellaista mihin olisi kiva pysähtyä lasten kanssa.

ABC-asemilla yms. emme oikein välitä vierailla, haussa olisi nyt mieluummin joku pienempi, tunnelmallisempi paikka josta saisi vaikka hyviä munkkejä tms.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Saloa on Muurlan tehtaanmyymälä, se on aika kiva pysähdyspaikka.

Vanhan ykköstien varrella on Kasvihuoneilmiö-niminen pysähdyspaikka, tutustu netissä.

Itse hujautan uutta tietä suoraan Helsinkiin.

Vierailija
2/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana paikka. Kalustettu vanhoilla antiikkihuonekaluilla. Siellä on kirppari ja myymälä. Saa kunnon ruokaa tai sitten ihan kahvit ja pullat :)

Meillä jokavuotinen pysähdyspaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Saloa on Muurlan tehtaanmyymälä, se on aika kiva pysähdyspaikka.

Vanhan ykköstien varrella on Kasvihuoneilmiö-niminen pysähdyspaikka, tutustu netissä.

Itse hujautan uutta tietä suoraan Helsinkiin.

kasvihuoneilmiöön. terv. 3

Vierailija
4/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi sellainen muistikuva että siellä olisi tarjonta ollut aika heikkoa, eli kuivia sämpylöitä ym. Mutta tosiaan vain kerran olen käynyt, mahtaako muistikuva olla väärä?

Ja ei tosiaan haittaa jos ei ole ihan siinä uuden tien varrella, meillä ei ole kiire.

ap

Vierailija
5/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnelmallinen paikka.

Vierailija
6/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on se ykköspesä, en nyt tiedä kuinka tunnelmallinen on mutta pieni ja ei-ketjupaikka. Kivempi kuin abc ainakin. Mutta kyllä mäkin olisin ehdottanut kasvihuoneilmiötä. Tosin tuo matka on niin lyhyt että tarviiko siinä taukopaikkaa?

Vierailija
7/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on se ykköspesä, en nyt tiedä kuinka tunnelmallinen on mutta pieni ja ei-ketjupaikka. Kivempi kuin abc ainakin. Mutta kyllä mäkin olisin ehdottanut kasvihuoneilmiötä. Tosin tuo matka on niin lyhyt että tarviiko siinä taukopaikkaa?

Noin lyhyt matka ja täytyy suunnitella mihin pysähtyy??

Vierailija
8/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siinä likellä mökki, joten muistan liittymänumeron varmuudella ;-) Ollaan tämäkin joulu mökillä.

Mutta asiaan. Kasvihuoneilmiössä voi syödä kotiruokaa, tarjonta toki on paaaljon pienempi kuin jossain ABC:llä. Mutta itse tykkään kovasti siitä paikasta, se on pikantti sekoitus kirpputoria ja vanhojen tavarain myymälää. Varaa siis aikaa ja pikkurahaa paikan kiertelyyn, lapset vonkuvat varmuudella jotakin sieltä ;-)

Ja hyvää joulua!

- mökkiläinen Kettulasta, 5 km Kasvihuoneilmiöstä -

Vierailija
9/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ollaan lasten (4v ja 2v) kanssa liikenteessä niin on paljon mukavampi tehdä matkaa niin että kerran pysähdytään eikä ajeta reilua 1,5 tuntia pysähtymättä. Tai sitten meidän lapset on vaan harvinaisen vaikeita kun eivät tykkää istua autossa 1,5 tuntia! :/

Ja minusta on kivaa kun ei ole kiire niin on aikaa pysähtyä perheen kanssa munkkikahveille!

ap

Vierailija
10/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nyt vain haluaa pysähtyä, kun ei kerran ole kiire minnekään, eihän kaikkien ole pakko painella tukka putkella suorinta tietä. Joskus pysähdymme itsekin huvin vuoksi tuolla matkalla, vaikka ei oikeasti mitään syytä olekaan.

Vierailija
11/13 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sit myydään kaikkea käsityökrääsää poikkeaville, mutta kahvi ja pulla siellämuistaakseni ovat ihan kohtuullisia.

Tero

Vierailija
13/13 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt kasvihuoneilmiössä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan