Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset asiat ovat saaneet sinut miettimään eroa?

Vierailija
22.12.2010 |

Minulla esimerkiksi se kun ajattelen että miehestäni voi tulla kalju.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuva arvostelu lähinnä tehdyistä ja tekemättömistä kotitöistä. Mies ei laita itse rikkaa ristiin, melkein ikinä, mutta jaksaa kyllä muistuttaa jos on huomannut jonkin kotihomman olevan tekemättä.

Vierailija
2/2 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä ei ole MITÄÄN yhteistä. En tajua hänen ajatusmaailmaansa lainkaan, eikä hän minun. Emme naura samoille asioille ja kiinnostuksenkohteemme ovat totaalisesti erilaiset. Typeränä luulin naimisiin mennessäni, että "kyllä se siitä ajan kanssa sutjaantuu, kun elämme yhdessä". Olin idiootti ja naivi tyttönen.

-En ole koskaan rakastanut miestäni. Tiesin jo hääpäivänämme tekeväni virheen, mutta en uskaltanut enää perua. Hankimme lapsia, koska päätin, että sisulla mennään, kun näin pitkälle on jo menty ja että kyllähän esim. järjestetyt avioliitotkin voivat olla todella onnellisia, vaikkei niissä mitään varsinaista rakkautta välttämättä olekaan. Päätin tyytyä siihen, mitä minulla oli ja tehdä parhaani saadakseni homman toimimaan.

En jaksa enää. Puhti loppui ja homma ei kertakaikkiaan toimi millään tasolla. Seksiäkään ei todellakaan ole, koska en tunne minkäänlaista yhteyttä mieheni kanssa. Puhuminen ei ole auttanut, eikä terapia.

Ero on tulossa Tammikuussa. Lapsetkaan tuskin edes huomaavat muutosta, koska mies on ollut paljon toisella paikkakunnalla töissä arkipäivinä joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla